יום שני, 23 בנובמבר 2015

משמורת ילדים – מה קורה כשהילדים במרכז הגירושין

הליך גירושין הוא הליך מורכב מאד וכשיש ילדים במרכז הם יכולים להיפגע ולהרגיש כאב רב בעצמם. חלק מהליך הגירושין עוסק בתחום משמורת ילדים וגם כאן הפרידה יכולה לעלות על סרטון או להסתיים בצורה חיובית במידה שאפשר. לפני שמתחילים בהליך הגירושין כדאי מאד לחשוב על הילדים, מה אמור להיות איתם בהמשך הדרך ואם אתם רוצים משמורת בלעדית או משותפת. ישנם יתרונות לכל אחת מהאפשרויות ובכל מקרה לא מומלץ להילחם כשהילדים נמצאים במרכז העניינים.

כיצד קובעים משמורת

ישנן שתי אפשרויות בקביעת משמורת ילדים. אפשרות אחת היא בהליך גירושין שמעורב בו בית משפט. כאשר בית המשפט קובע מה משרת טוב יותר את הילדים יכול להיות שהתהליך יהיה כואב ולפעמים נוצר מצב בו הילדים עצמם מתחילים לבחור צד. לא תמיד בחירת הצד נעשית במכוון, לפעמים הוא נעשה רק בשל החשיפה של הילדים למצב עצמו. האפשרות השנייה של קביעת המשמורת היא דרך שיתוף פעולה בין ההורים והגעה להסכמות הדדיות שיכולות להשפיע על הילדים גם במהלך הגירושין עצמם.

האם אפשר להגיע להסכמה הדדית?

ישנם זוגות אשר לא מאמינים כי אי פעם יוכלו להגיע להסכמה הדדית. זוגות שמחליטים לפעול עם עורך דין שישיג עבורם את התנאים הטובים ביותר בגירושין יכולים להיפגע מאד, אך זוהי לא חייבת להיות גזירה משמיים. אפשר להגיע להסכמה בכל הנוגע אל משמורת ילדים. בעזרת גישור אפשר להגיע להסכמות ולא לפגוע בילדים. לבחור את המגשר המתאים לכם מגשר יכול לעזור בהליך הגירושין ולעזור להגיע להסכמות גם בכל הנוגע לתחום משמורת ילדים. הגישור צריך להתבצע דרך מגשר מנוסה, שמכיר את המורכבות של הפרידה כשיש ילדים במרכז התהליך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה