יום חמישי, 21 במאי 2015

לוח גרפי



מה אפשר לעשות עם לוח גרפי?
השימוש העיקרי בלוח גרפי הוא בתור תחליף לעכבר. למרות שניתן להשתמש בו במקביל לשימוש בעכבר רגיל, העט האלקטרוני הפועל מעל הלוח הוא הרבה יותר נוח ואינטואיטיבי. הפעלת העט היא חופשית, ללא חוטים וגם ללא סוללה. הלוחות הגרפיים נטולי כדור עקיבה ואין צורך לשמור עליהם או לתחזק אותם בצורה מיוחדת. 

לוח גרפי יכול לשמש לטובת עריכת תמונות. הוא מיועד לשינוי, שיפור והתאמה של תמונות דיגיטליות או סרוקות וברוב הדגמים ניתן להוסיף ערכה שהופכת את התקשורת מול המחשב לאלחוטית לחלוטין. הלוח מקבל על עיבוד תמונות קיימות ועל איורים וציורים חופשיים. השימוש בעט הופך את העריכה לפשוטה והוא מיועד גם למי שמעולם לא התנסה בעיצוב גרפי. מעבר לכך, הלוח יכול לעזור בפעולות של עריכת וידאו וזיהוי כתב יד. הוא נפוץ בקרב אנשי עסקים הנאלצים להעביר חתימות על מסמכים או להציג מצגות ומשמש אנשי מקצוע.



רגישות העט להגדלת השימושיות
אחד היתרונות הגדולים של לוח גרפי בא לידי ביטוי ברגישות של העט. זו התכונה שהופכת את הלוח לכל כך נוח ושימושי. בניגוד לעכבר, חיישני הלחץ בעט של לוח גרפי חשים היטב את הלחץ המופעל על ידי המשתמש. השימוש במאפיין מדמה תחושה של עבודה עם עט, עיפרון, מכחול ואפילו מחק רגילים. הרגישות עוזרת לשלוט בעובי הקו וגם בצבע, בשקיפות ועוד.

לסיכום, מי שמחפש אחר פתרון ורסטילי ודינאמי לשורה ארוכה של צרכים יכול להשתמש בלוח גרפי עם תכונות מתקדמות. בניגוד לעכבר רגיל בו רמת הדיוק היא מינימאלית, עם הלוח והעט הרגיש ניתן להגיע לדיוק אופטימאלי והצבעה מוחלטת. כתוצאה מכך ניתן לעשות עם הלוח הרבה דברים שאי אפשר להשיג עם עכבר רגיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה