יום חמישי, 21 במאי 2015

לופט רחובות



השכרת לופט רחובות לאירועים פרטיים
תושבי רחובות ומישור החוף הדרומי בישראל יכולים להתעניין בהשכרת לופט למגוון רחב של אירועים פרטיים. הדוגמא הטובה ביותר ליתרונות של לופט רחובות בהקשר הזה היא מסיבות רווקים ורווקות. במקום לשאת בהוצאות על חדר בבית מלון או לנדוד עד תל אביב, אפשר ליהנות מאבזור אקסלוסיבי ושורה ארוכה של לופטים ברמה גבוהה. לופט הוא הפתרון המושלם למסיבות יחד עם מעגל החברים והחברות הקרוב. אפשר לבלות בלופט עד השעות הקטנות של הלילה ולחגוג יחד עם שתייה, אוכל ומזויקה.

עוד דוגמא ליתרונות של השכרת לופט רחובות באה לידי ביטוי בחתונות ואירועי בר מצווה או בת מצווה. מי שרוצה לחגוג עם עשרות מוזמנים וחברים בלבד יכול לבחור לופט שעונה על הצרכים שלו. אפשר להזמין קייטרינג ללופט ולדאוג גם להסדרי חניה, ריקודים וישיבה עבור האורחים. הדבר החשוב במקרה כזה הוא לקבל אישורי הגעה ולוודא שמדובר על לופט מתאים מבחינת מיקום וגישה. 



כמה עולה לופט רחובות?
בכל הנוגע להשכרת לופט רחובות היא עיר זולה ומשתלמת. רק בעיר כמו רחובות אפשר להפיק מסיבות בלופט בתקציב של אלפי שקלים בודדים בלבד. יחד עם זאת, המחיר המשתלם של הלופט לא בא על חשבון האיכות והאבזור. הלופטים מעוצבים ברמה גבוהה והם מתוחזקים על ידי אנשי מקצוע. כל לופט מספק לאורחים תחושה נעימה מהרגע הראשון ויש גם מקומות בהם ניתן למצוא בריכה מחוממת, ג'קוזי, שולחן סנוקר ועוד. 

האורחים מחליטים איך לבלות בתוך לופט רחובות ואת מי להזמין לאירוע הפרטי שלהם. בעל הלופט אינו מתערב באופי האירוע ותפקידו להעניק ללקוח את האמצעים המלאים להפקה מושלמת. ברחובות יש הרבה לופטים זמינים וניתן לשכור אותם במחיר אטרקטיבי לכל אורך השנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה