יום חמישי, 21 במאי 2015

ארונות קיר לדירות קטנות



דירות קטנות זקוקות לכמה שיותר פתרונות אחסון יצירתיים. המקום הנדרש בתוך הדירה עבור אחסון החפצים, הבגדים או הכלים עשוי לפגוע בצורה משמעותית באיכות החיים. יחד עם זאת, רוב הדירות העומדות כיום להשכרה או למכירה הן קטנות. הדרך לגשר על הפער בין היצע הדירות לבין החוסר במקום הוא שימוש בארונות קיר. רק ארונות מן הסוג הזה מגלמים שורה ארוכה של יתרונות עבור קהל יעד מגוון.



ארונות קיר לא דורשים הקצאה של מקום בתוך הדירות הקטנות. הם תופסים סנטימטרים בודדים ונצמדים לקיר גם בחדרי שינה או אורחים. בדירות קטנות אפשר לשלב את הארון עם פתרונות אחסון אחרים, כמו ארגז מצעים, רהיטים, שולחנות עם מגירות ועוד. אף על פי כן, לא מומלץ לוותר על ארון אחד לפחות המשרת את צרכי הדיירים. הארון יכול להתאים לדירות קטנות של רווקים ובני זוג וגם לבתי משפחות עם ילדים.

איך בוחרים ארונות לדירות קטנות?
הבחירה בארונות קיר היא משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב. ראשית, יש היצע גדול ומבלבל של ארונות. מי שאינו בקיא בתחום עיצוב הפנים עלול למצוא את עצמו עומד מול שוקת שבורה. שנית, פערי המחירים בין ארונות קיר מגיעים לעשרות אחוזים. כדאי לחסוך בהוצאות באמצעות הגדרה מוקדמת של צרכים ומטרות. אפשר גם להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות ולשאוב השראה מקטלוג עיצוב של דירות שונות.

לא מומלץ לשכור או לקנות דירות קטנות שאין בהן פתרון אחסון ראוי. חשוב להתייחס ליתרונות של ארונות קיר בדירות קטנות בכל מקרה של התלבטות. אפשר לעשות זאת גם במהלך שיפוץ דירות קטנות, חלוקת בית לחדרים נוספים או מעבר לדירות שכורות באיזורים צפופים ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה