יום שבת, 16 במאי 2015

עיצוב ארונות הזזה



קטלוג ארונות הזזה מגלה מה משפיע על העיצוב הסופי ועל מראה חלל הפנים בחדר או במשרד. ראשית, חשוב להדגיש כי פתרונות אחסון מן הסוג הזה יכולים להתאים למגוון צרכים. יש הורים לתינוקות המשלבים את הארון בחדר הילדים, לעומת בעלי משרדים או חברות שמשתמשים בהם לצרכים פונקציונאליים. הארון הוא פתרון אחסון גמיש המעוצב על פי צרכי הלקוח ובהתאמה אישית. ההתאמה מבטיחה חיסכון בהוצאות ומאפשרת את ניצול חומרי הגלם המתקדמים ביותר לטובת עיצוב הארון ובנייתו. 

שנית, עיצוב ארונות הזזה תלוי במסגרת התקציב. כל לקוח יכול להחליט באיזה מידות לבנות את הארון וכמה כסף להשקיע בו. קטלוג של ארונות מאפשר סינון בין פתרונות אחסון לפי צבעים, גדלים ומידות. כל פרמטר משפיע על המחיר באופן ישיר ועל שביעות הרצון של הלקוח בטווח הארוך. העיצוב הוא מלאכה מורכבת, המחייבת שיתוף פעולה והגדרה של צרכים ומטרות. רק כך ניתן להשיג את מטרות העיצוב מבלי לשאת בהוצאות מיותרות.



מי מבצע עיצוב של ארונות הזזה?
העיצוב מבוצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים המכירים את תחום הארונות ופתרונות האחסון. מעצבים נפגשים עם הלקוח כדי לקבל ממנו פרספקטיבה, סדר עדיפויות ורשימת צרכים ומטרות. לאחר מכן הם מגישים סקיצה לאישור ראשוני ומעלים על הכתב את הצעת המחיר. הלקוח יכול להתערב בכל שלב כדי לבצע שינויים והתאמות. בנוסף, כדאי לתאם פגישה לא מחייבת בבית הלקוח או המשרד. כך יכולים המעצבים לשאוב השראה מחלל הפנים ולבדוק אילו ארונות מתאימים עבורו.

עיצוב מיוחד הוא חלק חשוב ביתרונות של ארונות הזזה. אלו ארונות עם נוכחות שבהם העיצוב מעניקה ערך מוסף לכל חלל הפנים. את העיצוב של ארונות הזזה יש לבצע בצורה מקצועית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה