יום חמישי, 21 במאי 2015

הכרויות הומואים



יש הרבה מאפיינים משותפים בין הכרויות הומואים בישראל ובמקומות נוספים בעולם. קודם כל, בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית בשימוש באינטרנט עבור הכרויות הומואים. השימוש נפוץ גם בישראל וגם בארצות הברית, באירופה, באסיה ובמדינות נוספות. הומואים מבינים את היתרונות הגלומים באתרי הכרויות באינטרנט והם מנצלים אותם היטב. בין היתר, ניתן להשתמש באתרי אינטרנט כדי ליצור קשר עם אנשים חדשים, לתאם פגישות ולקרוא מידע או לצפות בתמונות. אתרי האינטרנט מציעים אנונימיות עבור הכרויות הומואים והם לא דורשים רקע טכני מיוחד.

שנית, הומואים בישראל ובעולם זוכים לתמיכה ולפרגון מצד החברה. המדינה תומכת במערכות יחסים מן הסוג הזה וברוב המדינות המערביות הומואים יכולים להקים משפחה. מצד שני, בישראל יש עדיין מגבלה מסוימת הנובעת מההלכה הדתית. הדעות חלוקות לגבי הכרה בהומואים במסגרת רשמית, אולם בקרב הציבור הרחב נרשמת תמיכה לא מבוטלת בזכויותיהם האזרחיות. 



העתיד של הכרויות הומואים
כבר היום ניתן לראות את השזירה של הכרויות הומואים בחברה. הומואים, לסביות וסטרייטים חווים את אותן בעיות במהלך חיפוש אחר אהבה והמאפיינים המשותפים שלהם הרבה יותר גדולים מההבדלים. סביר להניח כי העתיד של הכרויות יביא בחשבון את הצרכים של הומואים ואת השאיפות שלהם. יש מדינות בהן ההכרויות מתבצעות בצורה אינטנסיבית ורחבה יותר ממדינות אחרות, אולם המגמה הכללית בהחלט ברורה. 

המסקנה מכל האמור לעיל היא שהומואים לא צריכים להתבייש בהעדפות המיניות שלהם. הם יכולים לתאם הכרויות עם אנשים חדשים, להיות גאים בחיפוש אחר אהבה וגם להקים משפחה. הומואים בישראל ובעולם מתמודדים עם קשיים בדיוק כמו גברים ונשים בעלי העדפות מיניות אחרות מהם. הדגש צריך להיות על קבלה של האחר ועל מתן זכויות משותפות לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה