יום שישי, 20 במרץ 2015

הכרויות לגייז



צמצום אפשרויות באתרי הכרויות לגייז
אתרי אינטרנט המשמשים בתור פלטפורמה עבור הכרויות לגייז מציעים אפשרויות רבות. יש אתרים בתשלום, אתרים בחינם, אתרים המציעים שיחת טלפון ישירה עם בני זוג פוטנציאליים ואתרים המיועדים למציאת אהבה לעומת אתרים שמתמקדים במפגשים מיידיים בלבד. מעבר לכך, גם בתוך האתר עצמו יש מגוון רחב של פרופילים אישיים. גולשים המבקרים בפעם הראשונה באתרי הכרויות לגייז לא תמיד יודעים מאיפה להתחיל או במה להתמקד.

על מנת לצמצם אפשרויות באתרי הכרויות לגייז יש להגדיר את ההעדפות האישיות. נסו לחשוב על תחומי העניין שלכם, על הטעם הפרטי ועל הצרכים בטווח הקצר והארוך. אל תבזבזו זמן על אנשים עם פרופיל שלא עולה בקנה אחד עם ההעדפות שתגדירו. זכרו כי לכל סיר יש מכסה ובהשקעה של זמן תמיד תוכלו למצוא את החבר המושלם. כתבו רשימה דמיונית והתייחסו לכל פרט קטן אצל בן הזוג, לרבות מזל אסטרולוגי, קווי אופי, תכונות, תחביבים, מקום מגורים, מצב משפחתי ועוד. אל תפחדו לסנן בצורה אגרסיבית בין מועמדים היות ותמיד תוכלו לחזור ולבצע שינויים והתאמות.



כמה זמן לוקח להכיר אדם חדש?
אל תצפו למצוא בן זוג לכל החיים מיד בביקור הראשון באתר אינטרנט המציע הכרויות לגייז. זכרו למנוע מעצמכם עייפות ותסכול, אך התאזרו בסבלנות. אין צורך לקרוא את כל הכרטיסים והפרופילים באדיקות. השתמשו בתמונה או בפרטים הכלליים לצורך סינון ראשוני והיכנסו לעובי הקורה רק אחרי שאתם מוצאים מישהו מעניין.

לסיכום, התהליך של חיפוש אחר בן זוג דרך אתרי הכרויות לגייז יכול להיות לא פחות מרגש ומהנה מהתוצאה עצמה. נצלו את הפוטנציאל של התהליך והיעזרו בו לפי ההעדפות האישיות שלכם. הגדירו את תחומי העניין וקצרו את הזמן הדרוש מבחינתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה