יום שלישי, 3 במרץ 2015

וילות לחתונה קטנה



לאירוע בסגנון אחר
המקור של טרנד הווילות לחתונה ברור, כל אחד מאתנו היה פעם בחתונה ענקית וראוותנית, שבה קשה מאוד להרגיש חלק ושייכות לאירוע. האווירה באירועי ענק מסוג זה היא בומבסטית – הכל גדול, הכל רועש, לעתים אפשר אף להגיד שהכל מוגזם. אם אתם מתכננים חתונה, ואתם לא רוצים שזו תהיה האווירה בה – אתם לא לבד, ויש לכם הרבה אופציות. מעגל הולך ומתרחב של זוגות מחפשים אווירה אינטימית וקרובה יותר, בה הם מרגישים שהמוזמנים שלהם חשובים והמוזמנים שלהם מרגישים חלק מהאירוע. אחת האופציות הבולטות לזוגות המחפשים אירוע בסגנון אחר הוא וילות לחתונה.

מהם היתרונות של וילות לחתונה?
וילות לחתונה קטנה מאפשרות כמה וכמה אופציות שפשוט לא ניתן לקבל באירוע באולם אירועים – וננסה להמחיש כמה מהן. המובן מאליו, שהוסבר כבר קודם – הוא האווירה האינטימית. חתונה בוילה היא חתונה באווירה קרובה ומשפחתית כמעט, שהדגש בה הוא על מעורבות כל אורח ואורח באירוע. יתרון נוסף הוא באווירת המסיבה הצעירה שניתן לקבל בחתונה בוילה. וילה שבשטחה בריכה, רחבת דשא מטופחת ומרחב טוב – יכולה לארח גם את מסיבת ההמשך בלילה וביום למחרת החתונה. בסמוך לווילות רבות מסוג זה יש וילות קטנות יותר או חדרים אינטימיים – לזוג המתחתן ביום למחרת ולאירוח החברים הקרובים להמשך סוף-השבוע.

קצת טיפים חשובים
יש כמה דברים שחשוב מאוד לזכור כשמתכננים חתונה בוילה. הראשון – מי שמתחתן בוילה צריך לקחת בחשבון שכדאי לו מאוד לשכור את שירותיה של חברת הפקה. הכנה של וילות לחתונה על כל המשתמע מכך – אוכל, הפקה וכו' – יכולה להיות משימה מתישה למי שלא מקצועי בכך. השני – וילות לחתונה נמצאות לעתים בתוך שכונת מגורים או באזורים מאוכלסים, ולכן צריך לקחת בחשבון גם שיקולים של חניה, רעש ומגבלות דומות. גם עם מגבלות אלה – החוויה של חתונה בוילה היא כזו שחייבים לקחת בחשבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה