יום שלישי, 31 במרץ 2015

יו פון שירות לקוחות



נושאים לתמיכה מול מחלקת שירות הלקוחות של יו פון
מחלקת שירות הלקוחות של יו פון מציעה מגוון רחב של נושאים לתמיכה עבור הלקוחות. הנושא הראשון והנפוץ ביותר בגינו פונים הלקוחות למחלקת השירות הוא בירור לגבי סניפים וחנויות. המידע על שעות הפעילות ומיקום החנויות מופיע גם באתר האינטרנט של החברה, אולם לא לכל הלקוחות יש חיבור זמין לאינטרנט. המוקד הטלפוני זמין עבור הלקוח מכל מקום בארץ וללא תלות בחיבור אקטיבי לרשת. בנוסף, רבים פונים אל מחלקת שירות הלקוחות של יו פון כדי לקבל פירוט על תעריפי ההתקשרות. פירוט כזה יכול לחסוך מאות שקלים בחודש ולצמצם הוצאות בצורה משמעותית.

מלבד האמור לעיל, הפנייה אל מחלקת שירות לקוחות בחברת תקשורת כמו יו פון מתבצעת גם במסגרת מענה לשאלות נפוצות. רשימת שאלות ותשובות מאפשרת לכל נציג בשירות לקוחות להעמיד לרשות הלקוח תנאים אופטימאליים.

למידע נוסף לחת כאן - יו פון שירות לקוחות

כיצד מתאמים שירות תיקונים מול שירות הלקוחות של יו פון?
יש לציין כי במחלקת שירות הלקוחות של יו פון מעניקים גם פתרונות תקשורת ללקוחות בעלי צרכים מיוחדים. הנגישות היא ערך עליון אצל כל חברת תקשורת מודרנית וחשוב לאפשר ללקוחות בעלי מוגבלויות לשמור על קשר בכל עת. כתוצאה מכך מפעילות החברות מוקד שירות העברת מסרים לבעלי מוגבלויות. יש גם מכשירים המותאמים לציבור עם מגבלות מוטוריות ובהן מקשים גדולים, רמקול מובנה, אפשרות לניהול שיחה ללא החזקה במכשיר, תמיכה בפעולות קוליות, חיוג מקוצר ועוד.
 
את כל ההטבות ופעולות התקשורת לא ניתן לבצע כאשר המכשיר אינו תקין. כאן בא לידי ביטוי אחד התפקידים החשובים של מחלקת שירות הלקוחות של יו פון: תיאום טכנאי. על מנת לתאם טכנאי של שירות תיקונים נדרש הלקוח להציג פרטים מזהים, להחליט על תאריך ולספר על התקלה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה