יום שני, 23 במרץ 2015

כביש 6 טלפון



אחד היתרונות הגדולים של שירותי כביש 6 בטלפון הוא האפשרות ליצור קשר בשעת חירום. נהגים הנתקעים על כביש 6 לא תמיד יכולים להרשות לעצמם להיכנס לאתר האינטרנט של החברה. הם לא יכולים ליצור קשר עם נציגי החברה באמצעות שליחת מייל או פקס, ואפילו צ'אט אונליין לא מספיק עבורם. במקרים אלו הטלפון הוא האמצעי היעיל ביותר. יצירת קשר טלפוני עם נציגי כביש 6 יכול להציל חיים ולמנוע הרבה עוגמת נפש.
מוקד כביש 6 בטלפון פעיל בימים א' עד ה' בשעות 08:00-20:00, ובימים ו' וערבי חג בשעות 08:00-13:00. שעות פעילות אלו רלוונטיות עבור רוב הנהגים והן עולות בקנה אחד עם העומס על הכבישים. יחד עם זאת, ייתכנו שינויים מסוימים בשעות הפעילות בחלק מערבי החג ולכן כדאי להתעדכן באתר החברה.

למידע נוסף לחץ כאן - כביש 6 טלפון

למה פונים לנציגי כביש 6 בטלפון?
מקרי חירום הם רק חלק מהסיטואציות בהן פונים אל נציגי כביש 6 בטלפון. יש הרבה לקוחות הפונים אל החברה עבור תשלום חשבוניות ובירור לגבי תעריפי נסיעה. בירורים נוספים מתבצעים לטובת קבלת מידע על ערוצי תשלום, אגרות וחיובים מיוחדים. לקוחות המנויים לשירותי כביש 6 מבצעים את הפנייה כדי לשמוע על תעריפים מיוחדים או כדי לקבל מידע על מסלולי טיול, טיפים לעצירת חירום בשולי הכביש, תחנות דלק ומתן או קבלת דיווחי תנועה.
חברת דרך ארץ היא זו שמפעילה את כביש 6 ואחראית גם על העסקת נציגי שירות. החברה משקיעה רבות בשיפור השירות מול הלקוחות והנהגים. כתוצאה מכך ניתן כיום ליצור קשר עם כביש 6 בטלפון ובאמצעים נוספים. לאמצעי יצירת קשר אלו יש חשיבות רבה והם מאפשרים לחברה להתנהל מול הלקוחות גם בחירום וגם בשגרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה