יום שישי, 20 במרץ 2015

בית ספר לקולנוע



עולם הקולנוע – מהערצה של ילד לעולם אומנותי עשיר
כבר בתור ילדים – הגיבורים הגדולים ביותר בחיינו הם אלה שאנחנו רואים על מסך הקולנוע. בתור ילדים יתכן שיהיה מדובר בגיבורי פעולה או בדמויות מצוירות שונות – אך הדבר לא משנה כלל – כי גם בתור מבוגרים עולם הקולנוע הוא המדיה האומנותית הנערצת ביותר בעולם. כשאנחנו גדלים, לא גיבורי הסרטים הם מושאי ההערצה שלנו – אלא דווקא היוצרים שלהם. כל אחד מאתנו מעריץ בלב שלם את הבמאים, השחקנים והיוצרים שהופכים את יצירת האומנות האהובה עליו לשלמה – וישנם אמנים רבים שחתומים על יצירה שכזו.



סרט קולנועי הוא יצירת אומנות שאמנים רבים עמלים עליה
בצפייה בסרט ממוצע (ודאי אחד הוליוודי) הגורמים הברורים ביותר להערצה הם אלה שניתן לראות ביתר קלות את השפעתם על הסרט – השחקנים ובמידה מסוימת גם הבמאים והתסריטאים. עם זאת, אלה לא האמנים היחידים שאחראים על יצירת הסרט והפיכתו ליצירת אומנות שלמה. סט של סרט כולל אנשי מקצוע רבים שמלאכתם אומנותם – החל בצלמים, תאורנים וסאונדמנים – שסרט לא יכול להיות מצולם ולהצליח ללא עבודה מקצועית שלהם – דרך אנשי עריכה והפקה שונים. האמנים האלה – שהמקצוע שלהם דורש יצירתיות ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד – לומדים את מלאכתם במסגרת בית ספר לקולנוע.

ללמוד את האומנות הפופולארית בעולם במסגרת בית ספר לקולנוע
אם חווית הילדות שלכם מאולם הקולנוע לא שככה מעולם, ואתם מעוניינים להיכנס לעולם היצירה הקולנועית – הכתובת עבורכם היא בית ספר לקולנוע. בית ספר לקולנוע מלמד באופן מקצועי מגוון מקצועות רלוונטיים לתחום העשייה הקולנועית. במסגרת בית ספר לקולנוע לומדים לא רק חומרים עיוניים – אלא מקבלים גם הכשרה מעשית של ממש. גם הבמאים והמפיקים הגדולים בעולם צריכים לקבל את הבסיס – ובמסגרת של בית ספר לקולנוע מקבלים הרבה יותר מזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה