יום ראשון, 15 במרץ 2015

חתונות קטנות



חתונה קטנה היא חוויה מיוחדת
מה השאיפה שלכם כשאתם מתכננים את החתונה שלכם? כל זוג מתחתן צריך לשאול את עצמו את השאלה הזאת, שהיא בעצם החשובה ביותר בתכנון החתונה. איך אתם רוצים שהאירוע יראה? מה התחושה שאתם רוצים לתת לעצמכם ולמוזמנים? מי שמעוניין לערוך את "חתונת השנה" עם מאות מוזמנים והמולה רבתי – אולי לא יזדהה עם הכתוב פה. אבל מי שמעוניין שהחתונה שלו תהיה אירוע ייחודי ואינטימי, יתכנן לעצמו חתונה קטנה. חתונות קטנות הן הזדמנות – שכן בעצם קיומן הן הסכם לא כתוב בין הזוג למוזמנים – על איכות ואינטימיות האירוע. חתונות קטנות מתגמלות את הזוג, שמרגיש שכל המוזמנים קרובים אליו באמת, ואת המוזמנים, שמרגישים שהם הוזמנו בגלל שנוכחותם חשובה באמת.

חתונות קטנות – מיקומים אפשריים
אז אחרי שהבנו מדוע כדאי לבחור בחתונה קטנה, צריך לשאול – איפה? ישנם מיקומים רבים שיכולים לארח חתונות קטנות – ממסעדות דרך אולמות אירועים קטנים ועד וילות מעוצבות. הבחירה במיקום לחתונה קטנה צריכה לנבוע בראש ובראשונה מהאווירה בה אתם מעוניינים. מי שרוצה חתונה קטנה ויוקרתית – שיפנה לאולם בוטיק. מי שרוצה אווירת מסיבה צעירה – שיבחר בוילה יוקרתית. ומה עם מי שרוצה חוויה ייחודית וחיבור לטבע?

למי שחולם על חתונה בחיק הטבע
חתונות קטנות הן הזדמנות נפלאה לחתונה בחיק הטבע. חשוב להסביר על אפשרות זו, שהיא לא פשוטה כלל וכלל – חתונה בחיק הטבע דורשת ארגון לוגיסטי, מעורבות גדולה מאוד של הזוג בכל פרט ופרט וטומנת בחובה גם סיכון מסוים (תנאי מזג אוויר) – אך זוהי החוויה הייחודית ביותר שניתן לקבל. חתונות קטנות יכולות בהחלט, בארגון איכותי, להתקיים על חוף הים או בלבו של שטח ירוק תחת כיפת השמיים – ומי שחולם על חתונה כזו, לא צריך למנוע זאת מעצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה