יום שלישי, 7 במאי 2013

בגדי חוף



איזה צבעים של בגדי חוף נחשבים למוצלחים?
הקיץ הולך ומתקרב ואין ספק כי הנושא של בגדי חוף נמצא כבר בראש מענייהם של רבים מאלה שפוקדים חדשות לבקרים את מתחמי הים והבריכה ברחבי הארץ. האמת היא, כי כאשר את רוצה לבחור בגדי חוף לכבוד הפתיחה של עונת הרחצה, אחד הדברים שחשוב מאד לשים לב אליהם, הוא באשר לבחירות הצבעים של השמלות השונות. כמו בכל בגד אחר, גם במקרה של בגדי חוף אתן יכולות לבחור מתוך קשת הצבעים המלאה - מצבעים כהים לבהירים, מחמים לקרים, מבגד חוף בצבע פשוט יחסית, לעומת בגד חוף אשר כולל מגוון של צבעים. אז מה כדאי לכן לבחור?

למי מתאים הדפס פשוט?
יש לא מעט בגדי חוף אשר כוללים בסך הכל הדפס פשוט למדי. לעתים מדובר על צבע אחיד, ולעתים גם לא מדובר על גוון מושך מאד. גוון זה מאתים למי שמחפשת בגד פשוט מאד, זול למדי, שבסך הכל יהיה מרווח למדי. יש לא מעט שמלות בגווני אפור ואוף ווייט, שיוכלו להתאים לכן מאד. יתרון מרכזי בבגדים הללו, הוא שהם גם יכולים להתלכלך, כאשר אתן לא צריכות לדאוג לכל כתם.

צבע אחד שולט
אפשר לבחור בגדי חוף שבהם יהיה צבע אחד שולט, ויהיה בוהק במיוחד. הטרנד הבהיר חזק היום מאד, ולא מעט נשים בוחרות ללבוש בגדי חוף בצבעי לבן צחור. היתרון המרכזי הוא כמובן בכך שמדובר על מראה מושך מאד, שגם יכול להשתלב בצורה נהדרת עם מראה עור שזוף - כמו שיש לחלק ניכר מהישראליות. עם זאת, אפשר גם לבחור בגוון של שחור בולט - שמתאים יותר כצבע מנוגד לבעלות העור הבהיר.

ומה עם שילובים שונים?
כאשר מדובר על שילוב צבעים בתוך בגדי חוף, חשוב מאד להקפיד לשלב בין צבעים ששייכים לאותה משפחה, כדי שיתקבל מראה מוצלח. הטרנד הבהיר חזק יותר מהטרנד הכהה, ואפשר למצוא בגדים רבים על בסיס של צבע לבן או אוף וויט, שעליהם יש הדפסים בהירים שונים, מה שמשתלב נהדר עם מזג אוויר קיצי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה