יום שבת, 4 במאי 2013

ייעוץ כלכלי לעסקים



משרד רואי חשבון – ייעוץ כלכלי לעסקים

אין זה סוד, כי במדינת ישראל תפקידים לא מעטים יש למשרד רואי חשבון. מלבד הטיפול בהנהלת חשבונות, יש להניח כי תזדקקו מדי פעם לקבלת ייעוץ כלכלי לעסקים, לטובת החברה שלכם, על מנת להכריע הכרעות חשובות לגבי העסק שלכם בצורה המקצועית ביותר שניתן. אין כל צל של ספק כי איש מקצוע יוכל לבצע זאת, כזה שידע לנהל ביקורת פנים, לשם התייעלותו של העסק, ובשאיפה לצמצום נזקים, קבלת תוצאות טובות יותר ועוד. 

משרד רואי חשבון אשר מסוגל להעניק שירותי ייעוץ כלכליים, בהחלט יחסוך לכם הוצאות נוספות. ישנו יתרון בקבלת ייעוץ כלכלי לעסקים ממשרד אחד - והוא שמשרד זה מקבל תמונה רחבה וכוללת על העסק, ויוכל על כן, להעניק לכם שירות טוב יותר ללא כל עוררין. 

ייעוץ כלכלי לעסקים

תחומי פעילות של משרד רואי חשבון

משרד רואי חשבון יעסוק בדו"חות מס הכנסה ובעניינים כספיים. הוא עוסק בשכרם של העובדים, מיסוי, הגשה של דו"חות שנתיים, הנהלת חשבונות, ייעוץ כלכלי לעסקים, ועוד כהנה וכהנה פעולות. בימינו אנו, משרד רואי חשבון איכותי, יעסקי צוותים של מומחים הממוקצעים בנושאים כמו - שירותי ניהול נכסים, ייעוץ להקמת עסק עצמאי, כתיבת תכניות עסקיות וכדומה.

משרד רואי חשבון - הנהלת חשבונות

מלבד ייעוץ כלכלי לעסקים, ניתנת באפשרותו של הרואה חשבון לעסוק בהנהלת חשבונות, אך לא להפך. זה כך, מפני שמנהל חשבונות אינו יכול מבחינת החוק לייצג את העסק שלכם מול הרשויות. לעומת מנהל חשבונות, הרי שרואה חשבון רשאי לעשות את זה. אנא וודאו עניין זה טרם תמהרו לשכור את שירותיו של אחד מהם. היום כאמור, משרדים לראיית חשבון יחזיקו במומחים שיבצעו מטלות חשובות כגון: הנהלת חשבונות, ייעוץ כלכלי לעסקים ועוד. העובדה שהרואה חשבון יודע גם לנהל חשבונות, תוכל לחסוך לכם זמן וכסף יקר, שיושקעו באפיקים טובים יותר.

סיכום

אנא הבינו את החשיבות הרבה הקיימת בבחירת משרד נכונה, שהרי האנשים מולם תעבדו - עליהם באמת ובתמים להתמחות בנושאים החשובים עבור עתידו של העסק שלכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה