יום שבת, 4 במאי 2013

הלוואות לסטודנטים



הלוואות לסטודנטים – אין ממה לחשוש
כיום כל סטודנט כמעט זקוק לעזרה פיננסית בזמן הלימודים באוניברסיטה או במכללה. תנאי החיים המיוחדים של הסטודנטים אשר אינם מאפשרים להם לעבוד במשרות מלאות והעבודות אשר זמינות להם הופכות את היכולת שלהם לעמוד ברשות עצמם מבחינה כלכלית בתקופת הלימודים לכמעט בלתי אפשרית. הלוואות סטודנטים הם התשובה לבעיה זו וכיום הן ניתנות בקשת גדולה של אפשרויות וממוסדות שונים כאלה ואחרים.
הלוואות לסטודנטים

הלוואות לסטודנטים לצרכי מחייה
חשוב להבין כי בסופו של דבר, אם תחשבו על כך באמת לעומק, הרי שאין מה לחשוש מנטילת הלוואות לסטודנטים. העובדה שכיום אין הסטודנט יכול להחזיר את הלוואה במלואה לא חשובה כלל וכלל בנקודת הזמן הזו. גם הגופים המלווים מודעים לכך והם מאפשרים בשל כך לסטודנטים שפונים אליהם לפרוס את החזר ההלוואה למספר שנים לאחר תום הלימודים ועם תחילת התעסוקה במקצוע שנלמד. הלוואות אלה לצורך מחייה ניתנות גם על ידי הבנקים וגם על ידי חברות האשראי אשר מן הסתם מעוניינות בסטודנטים כלקוחות שלהם כבר מגיל זה, ורואות הרחק קדימה את הפוטנציאל של האוכלוסיה הזו.
הלוואות לסטודנטים לתשלומי שכר לימוד
שכר הלימוד הגבוה יחסית בארץ גם הוא מהווה מחסום ללימודים גבוהים לאנשים רבים. גם בנושא זה באות החברות השונות והבנקים לעזרת הסטודנטים ומאפשרים להם ליהנות ממסלולים שונים של הלוואות לצורך כך. במסלול אחד יש להחזיר את ההלוואה לצורך שכר הלימוד של כל שנה באותה השנה בתשלומים חודשיים שווים, ובמסלול אחר ניתן להתחיל להחזיר הלוואה זו רק עם תום תקופת הלימודים. כמובן שיש לחשב את הריבית על הלוואות אלה כדי לוודא את כדאיותן.
הלוואות לסטודנטים לכל מטרה
הבנקים מעמידים לסטודנטים הלוואות לכל מטרה בעוד אלה פותחים חשבון באותו הבנק. סטודנט שפותח חשבון בבנק מסויים נהנה מחבילת הטבות המיועדות רק לסטודנטים ובמסגרתן יוכל לקבל גם הלוואה לכל מטרה שירצה וגם אם מדובר על נסיעה קצרה עם החברה לחו"ל.
בכל מקרה, מומלץ לעשות סקר שוק לגבי הלוואות לסטודנטים בגלל התחרות הרבה ובגלל כוח המיקוח הגדול של הסטודנטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה