יום שבת, 4 במאי 2013

חתונה בדרום



על חתונה בדרום ועל החופה
אין לנו שום צל של ספק, כי אתם חולמים כבר הרבה זמן על החתונה שלכם. אם הגעתם לכאן, סימן שאתם מעוניינים לערוך חתונה בדרום. אפשר שאתם עצמכם מתגוררים בדרום, או שהמשפחות שלכן גרות בדרום. בין כך ובין כך, כאשר אתם רוצים לערוך חתונה בדרום, חשוב מאד לבחור את המתחם המושלם לחתונה שלכם. יש כמות עצומה של מתחמים, חלקם ותיקים וחלקם חדשים מאד. יחד עם זאת, חשוב תמיד לבדוק בהם את המרכיב המרכזי ביותר בחתונה שלכם - החופה.

איך החופה מתבצעת?
על פי ההלכה היהודית, החופה חייבת להיערך תחת כיפת השמיים. אז מה קורה אם אתם רוצים לחגוג חתונה בדרום בעונת החורף? ראשית, הדרום הוא אזור חם יותר, ועל כן הגשם הוא יותר נדיר באזור. יחד עם זאת, אפשר לערוך חתונה בדרום גם כאשר יורד גשם. מתחמי האירועים יודעים כיצד ליצור סוכך מיוחד גם עבור הזוג המאושר וגם עבור כל היושבים, ומבחינה הלכתית עדיין יהיה מדובר על כיפה תחת כיפת השמיים.

העיצוב של החופה
העיצוב הבסיסי של החופה הוא קבוע, ומדובר על ארבע מוטות אשר יוצרים את שלד החופה, ועליהם ניתן להוסיף קישוטים שונים. ברוב המתחמים, החופה עצמה היא מוגבהת יותר, כך שכל האורחים יוכלו לראות את המתרחש בצורה נוחה מאד. דבר שחשוב מאד לבחון אם אתם עורכים חתונה בדרום, היא צורת ההושבה של האורחים מסביב לחופה. ישנן צורות הושבה בשורות, יש צורות אשר משלבות בין עמידה וישיבה, ויש כאלה אשר יוצרות צורת ישיבה מעגלית מסביב לחופה.

  
לדאוג לכל פרט
אנחנו בטוחים כי אתם בכל מקרה תבחנו היטב את מבנה החופה וגם את במת החופה, שכן מדובר על החלק המרכזי ביותר בטקס החתונה שלכם. יחד עם זאת, כאשר אתם עומדים לערוך חתונה בדרום, כדאי להסתכל במקביל על אלמנטים נוספים. ראו את המתחם של קבלת הפנים, ראו האם מדובר על צוות מקצועי ומיומן, והאם אתם חשים בנוח עם מנהלי המתחם, כך שתוכלו לדאוג לחתונה נהדרת ובלתי נשכחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה