יום שבת, 4 במאי 2013

הנהלת חשבונות



משרד רואי חשבון לייעוץ עסקי
 
הנושא של ייעוץ עסקי הפך בשנים האחרונות לתחום נחשב ביותר, ואנשים רבים נזקקים לשירות הזה שוב ושוב בעסקים שלהם. מן הסתם, איך שלא תסתכלו על זה, במשך חייה, תיתקל חברתכם במשברים שונים ובבעיות שונות ומשונות מכל מיני סוגים ובשל כל מיני נסיבות. אין כל צל של ספק, כי במקום הזה, משרד רואי חשבון ראוי, יכול לסייע לכם בפתרון המשבר, או המשברים בהם נתקלתם, למצוא דרכי ניהול חלופיות ולהגיע להחלטות משמעותיות לגבי העסק שלכם. זה ייעשה על ידי ראייה אמיתית של מצבה הפיננסי של מצבה החברה, היעדים והמטרות שלכם.

 
הנהלת חשבונות

ומהו בעצם משרד רואי חשבון

משרד רואי חשבון, תפקידו לעסוק בתחומים הבאים: הנהלת חשבונות, ביקורת והכנה של דו"חות כספיים מול רשויות המס, שכר עובדים, ייעוץ וטיפול בתחומי המיסוי השונים, הגשת דו"חות שנתיים, וכיוצא בזה. בימינו, משרד רואי חשבון נחשב ידאג שיהיו באמתחתו צוות מומחה של אנשים מקצוע, שיוכל לייעץ בהקמת עסק עצמאי, לכתוב תכניות עסקיות, לסייע בניהול נכסים ועוד.

משרד רואי חשבון - הנהלת חשבונות

כמו כן, משרד רואי חשבון איכותי, ראוי שיחזיק גם במחלקה המיועדת לתחום הנהלת חשבונות. לפעמים, הרואה חשבון יוכל לטפל גם בענייני הנהלת חשבונות. בדרך זו, הרואה חשבון יכול לעזור לכם גם לחסוך זמן וכסף יקרים. מי שייתן לכם שירות זה, ייצור לטובתכם בעצם מעטפת טיפולים בתחום הכספי של החברה שלכם. ראוי שתדעו, שמבחינת החוק, באפשרותו של רואה חשבון לטפל בהנהלת חשבונות, אך לא הפוך מכך, זאת מפני שמנהל חשבונות לא רשאי לייצג את חברתכם מול מס הכנסה ורשויות המס. לעומת זאת, רואה חשבון מוסמך - רשאי לעשות את זה. וודאו כראוי את המקום שאת שירותיו אתם שוכרים, והאם הוא כולל מקצוענים שיוכלו בקלות לטפל עבורכם בנושא הנהלת חשבונות.

לסיכום

נדגיש כי ישנה חשיבות רבה בבחירת משרד רואי החשבון שלכם: בדקו שאנשי הצוות המסייעים לכם - אכן בעלי ההתמחות והכישורים הנדרשים, על מנת לעזור לכם בתחומים בהם אתם זקוקים לסיוע ולדחיפה מקצועית ופיננסית.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה