יום שבת, 29 ביולי 2017

בגדי ים



בגדי ים

בגד הים הוא פריט חובה בארונה של כל אישה או נערה לקראת הקיץ ואיננו רק פריט פונקציונאלי אלא פריט אופנתי. בכל קיץ נוכל להיווכח לטרנד אופנתי חדש הקשור בבגדי ים- בין אם גזרה חדשה, צבע דומיננטי או הדפס שולט. להלן מספר דרכים לשדרג את בגד הים הקיים שלך ולחסוך בעלויות.




הוספת אלמנטים דקורטיביים על גבי בגד הים

ניתן לרכוש מגוון של אלמנטים, כמו למשל חרוזים, פייטים, טלאים מיוחדים, חוטים ורקמות וכדומה ולהוסיפם לבגד הים הקיים שלכן, על מנת לשדרג אותו. ניתן לעשות זאת בעיקר עם בגדי ים שהם חלקים מראשיתם, על מנת לא להעמיס על העיצוב של בגד הים. את החומרים ניתן לרכוש בכל חנות יצירה ויש לעבוד בזהירות עם תפירה או הדבקה על מנת לא לפגום בבד בגד הים. 

החלפת חוטי בגד הים באחרים

אופציית שדרוג קלה, פשוטה וזולה היא החלפת חוטי בגד הים בחוטים בצבע אחר, על מנת לשוות מראה מרענן יותר לבגד הים. שיטה זו רלוונטית לבגדי ים בהם חוטי הקשירה ניתנים להסרה ולהחלפה באחרים. כך ניתן להוסיף אלמנטים של צבע, טקסטורה וחיות לבגד הים שלך.

החלפת חלקים מסטים אחרים

שיטה פשוטה לשדרוג שאיננה דורשת כלל אמצעים נלווים, היא שיטת ה"מיקס אנד מאטץ'", במסגרתה נתאים חלקים שונים מסטים של בגדי ים שונים על מנת ליצור לוק חדש בכל ביקור שלנו בבריכה או בים. שיטה זו רלוונטית בעיקר לנשים שיש להן מספר סטים של ביקיני או בגד ים ברזילאי, כך שניתן יהיה להחליף בין החלקים השונים.
הוספת אביזרי חוף
שיטה נוספת לשדרוג איננה כוללת שינוי בגד הים עצמו אלא הוספת אביזרים כמו תיק, כובע, משקפיים וכדומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה