יום שלישי, 18 ביולי 2017

יועץ מיגון



הגנה על מבנים ומוסדות שונים הינה פעולה חשובה ביותר
בין אם מדובר בבתים פרטיים, מוסדות ציבוריים, בתי ספר או כל מבנה אחר, ישנם חוקים במדינה הקובעים באיזו צורה יש למגן אותו בכדי להבטיח את בטיחות המשתמשים בו, כאשר ישנם מבנים אשר נרצה למגן בצורה נרחבת אף יותר מהקבוע בחוק מסיבות כאלה ואחרות. בכדי להבטיח את המיגון הטוב ביותר, חשוב להיעזר בבעל מקצוע כמו יועץ מיגון.

אז מהם תפקידיו של יועץ מיגון?
·       כתיבת תכנית הגנה: בכדי להבטיח הגנה על מבנה מסוים, חשוב לתת מענה לשני דברים- הדרישות המצוינות בחוק והצרכים של הלקוח. יועץ מיגון הינו בעל מקצוע המתמחה במיגון מבנים, ואחד מתפקידיו הראשיים הינו לכתוב תכנית להגנת מבנה  מסוים אשר לוקחת בחשבון את שתי הדרישות הללו, ואשר מתאימה למבנה הבניין, תקציב הלקוח, מיקום המבנה בארץ ועוד.


·       קישור בין ספקים ללקוח: לארח כתיבת תכנית המיגון על ידי יועץ מיגון, יש להוציאה לפועל. פעולה זו כוללת בדרך כלל עבודה עם כמה ספקים שונים מתחומי המיגון והאבטחה, ובכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר חשוב לדעת עם מי מומלץ לעבוד ועם מי לא. יועץ מיגון מקשר בין היתר בין ספקים שונים בתחום זה לבין הלקוח בכדי להבטיח תיאום בין הספק לבין צרכיו, ולהוביל לביצוע עבודה כפי שנקבע בתוכנית ובהתאם לדרישות הלקוח.

·       פיקוח על העבודה: גם בעת ביצוע העבודה ליועץ מיגון יש תפקיד חשוב ביותר, והוא זה שאחראי ברוב המקרים על הפיקוח והבקרה באזור העבודה. לעיתים, בייחוד כאשר מדובר בחברות ייעוץ גדולות, יועץ המיגון לא יהיה זה שייפקח בצורה ישירה על העבודה, אולם מישהו מטעמו יהיה נוכח בכל עת בכדי לוודא כי היא מתבצעת בצורה הטובה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה