יום שבת, 22 ביולי 2017

טיול משפחות בפיליפינים



טיול משפחות בפיליפינים

הגיע הזמן לחופשה משפחתית

אתם יכולים לדחות את המועד הזה עוד ועוד אך בסופו של דבר אתם תצטרכו להוציא את המשפחה לחופשה. חופשה משפחתית נותנת לכם לא רק אינספור חוויות מדהימות, הלא רק מלמדת אתכם מחדש מה המהות שלכם כמשפחה ומה האופי המיוחד שיש לכל אחד לתופסת הכוללת של המרקם המשפחתי אלא גם מאפשרת לכם להתגבש ולהתנקות לרגע מהשגרה שעוברת על כל אחד החל מעבודה מרובה ועד ללימודים של הילדים. למרות שמשפחות רבות יוצאות לטיולים כאלו באירופה או בטורקיה, טיול משפחתי בפיליפינים, בהודו או אפילו בסין יכול להיות לא פחות מאתגר ואף הרבה יותר זול.




הפנינה של המזרח הרחוק

כולנו מכיריים את הפיליפינים כעובדים זרים שנמצאים אצל האוכלוסייה המבוגרת יותר בארץ אך למעשה זהו אחד העמים המשכילים ביותר של המזרח. הפיליפינים הם אנשים נחמדים מאוד ולא סתם טיול משפחות בפיליפינים צובר תאוצה משנה לשנה אצל יותר ויותר ישראלים. טיול משפחתי לבדכם או עם עוד משפחה שקרובה אליכם יכול להיות טיול מסעיר ומרגש כאשר אתם והילדים שלכם תיחשפו יחד לתרבויות שונות של העם המופלא הזה, למאכלים שלו, לתרבות שלו, לריקודים שלו ובאופן כללי למדינה עצמה כארכיפלג עצום שמורכב מיותר משבעת אלפים איים.

למה דווקא הפיליפינים?
 
פעמים רבות נשאלת השאלה למה דווקא טיול משפחות בפיליפינים הוא הצעד הנכון ולמה לא לבחור יעד קרוב יותר, כאשר גם אם החלטנו לטוס למזרח יש כל כך הרבה מקומות שניתן לבחור ואף מפורסמים יותר. הפיליפינים מציעים חוויה שונה, הם מציעים לכם טבע שאין באף מקום אחר שכולל קווי חוף מטורפים וציוריים יחד עם ג'ונגל פראי שככל הנראה לא תיחשפו אליו באירופה או במקומות אחרים במזרח. כל זאת במחירים זולים מאוד ובטיסות יחסית זולות ומחייה שמספיקה לכם לשבועיים לכל המשפחה, כאשר באירופה היא הייתה מספיקה לכמה ימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה