יום שבת, 8 ביולי 2017

לוחות סנטף לפרגולה



הפתרון המושלם לאטימות בקלות
את הסנטף לא כולם מכירים אך למעשה אתם רואים אותו יום יום. האנושות ניסתה במשך שנים על גבי שנים למצוא תחליף ראוי לזכוכית שמצד אחד מספקת שקיפות טובה אך מצד שני בעלת חסרונות רבים של מחיר, שבירות גבוהה ויכולת העמסה נמוכה מאוד. הסנטף לעומת זאת הוא חומר מושלם שיכול לספק לכם בדיוק את הצרכים שאתם צריכים. הסנטף הוא חומר קל מאוד שלא מצריך מכם התקנה באמצעות אנשים רבים או מכונות. סנטף לפרגולה הוא אחד השימושים הנפוצים שלו אך ניתן לראות את הסנטף גם בחניות רבות ובמבנים ארעיים כמו למשל אוהלי מחאה ועוד.

סנטף לפרגולה בהתקנה מתאימה
כמו כל חומר אחר אסור לזלזל בהתקנה של הסנטף. אמנם סנטף לפרגולה ידוע כחומר מומלץ וחזק אך יש לוודא שההתקנה נעשית בצורה ראויה ונכונה ומחברה אמינה. חברות רבות מתפארות בהצגת הסנטף ללקוחות שלה והתקנה טובה שלהם אך למעשה כלל לא מדובר בסנטף איכותי. לפני שמתקינים סנטף יש צורך להתקין תבנית מתאימה, קונסטרוקציה משופעת ורק עליה להתקין את לוחות הסנטף כדי שאלו יהיו חזקים ועמידים. במידה והתהליך הזה לא יבוצע בשלמות השיפוע של הסנטף לא יהיה יעיל , יצטברו עליו מים והוא עלול להיות חדיר למים. ההתקנה צריכה להיעשות.
 
האם סנטף לפרגולה מרעיש מאוד בגשמים?
לוחות סנטף לפרגולה יכולים להיות מטרד של רעש רק אם אתם נמצאים ממש ליד החלון. בכל מצב אחר הרעש של הסנטף יהיה חמור או משמעותי כל שהוא יגיע אוזניים שלכם ומספיק קיר אחד כדי לא לשמוע אותו בכלל. כל שאר האפשרויות כמו למשל רעפים ושינגלס יכולים להיות שקטים יותר אך יש להם חסרונות רבים אחרים שלסנטף אין, הם אינם עמידים כמו הסנטף, לא קלים כמו הסנטף והם לא יכולים לספק אור טבעי כמו הסנטף.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה