כאשר מדובר על היחסים שבין הלקוחות לבין בית העסק, מדובר על
האינטראקציה הראשונית ביניהם כדבר שיקבע הרבה לאן הקשר בין שני הצדדים יתקדם. אם
הלקוח יהיה מרוצה האינטראקציה הראשונית, הוא ככל הנראה ירצה להמשיך לקבל שירות
מהעסק בהמשך. זה כמובן האינטרס של העסק – לרצות את הלקוח כמה שיותר כדי שהוא ימשיך
להיות לקוח שלנו וכך העסק שלנו יקדם. לעומת זאת, אם מדובר על אינטראקציה לא טובה
בין הלקוחות לבין העסק, ככל הנראה הלקוחות לא ימשיכו להיות הלקוחות של העסק ויעברו
למתחרים שלכם. זאת כמובן בעיה עבור בעלי העסק, שרוצים למשוך אליהם כמה שיותר
לקוחות. לכן, ניתן לומר שכמו בכל דבר בחיים, גם בעסקים הרושם הראשוני הוא הדבר
החשוב והוא הדבר הקובע. כאשר מדובר על עסקים, לרוב מדובר על הזמנת התור של הלקוחות
כאינטראקציה הראשונית שלהם עם בית העסק. לכן חשוב מאוד שהתהליך לקביעת תור יהי
חיובי ונוח עבור הלקוחות. כך הרושם הראשוני שלהם מהעסק יהיה טוב והם ירצו לקבל את
שירותיו. לרוב, עסקים לא יכולים לספק ללקוחות שלהם דרך נוחה להזמין תור. לכן, הכי
כדאי לקחת מערכת זימון תורים שתעשה הכל בשביל העסק שלנו.
מה היא מערכת זימון תורים?
מערכת זימון תורים היא מערכת שמאפשרת ללקוחות להזמין תור בעסק שלכם
בעצמם. הם לא צריכים להתקשר לעסק שלכם יותר ולהמתין הרבה זמן על הקו כדי שמוקדנית
או המזכירה שלכם תענה(אם בכלל היא פנויה כדי לענות). הלקוחות גם לא צריכים להתאים
את עצמם לשעות שבהן העסק פועל. הם יכולים לקבוע את התור מתי שנוח להם.
- להתייעל
- ליצור תדמי רצינית
- להתנהל בנוחות בכל הקשור לניהול התורים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה