יום שני, 10 באוקטובר 2016

משאבת חול - למה היא מיועדת

משאבת חול היא אביזר חובה בכל בית שיש בו בריכה פרטית בחצר. על מנת להבטיח את תקינות הבריכה שלכם, כדאי להתקין משאבת חול. המשאבה פועלת על ידי שאיבה של המים אליה, סינון המים מלכלוך וחול והחזרת המים הנקיים. הדבר מבצע 2 פעולות חשוב בו זמנית: ראשית, המשאבה מסלקת את החול מהבריכה ששוקע בה לרוב באיזורים שקשה לנו לנקות. שנית, המשאבה מספקת מים חדשים נקיים, וכך במקום להוציא את המים מהבריכה ולהכניס חדשים, אתם פשוט משתמשים באותם המים, רק נקיים יותר. חיסכון משמעותי.

טיפים לבחירת משאבת חול

• ככל שהבריכה גדולה יותר כך על המשאבה להיות גדולה יותר- על מנת לוודא כי אתם בוחרים את המשאבה שהכי מתאימה לבריכה שלכם, ולא רק מה שהמוכר מנסה למכור לכם באותו הרגע, כדאי להבין עיקרון אחד פשוט: בריכה גדולה מצריכה משאבת חול גדולה. הסיבה לכך מאוד פשוטה, שכן אם המשאבה תהיה קטנה מידי יהיה עליה עומס גדול מידי והיא לא תוכל לבצע את העבודה כמו שצריך. הבריכה תהיה מלוכלכת ולא נעימה לרחצה. • קנו רק מוצר שיש עליו תעודת אחריות- תעודת אחריות היא כמו הודעה של המוכר ללקוח שלו: "אני מאמין במוצר הזה". למעשה, המוכר כל כך מאמין במוצר שלו, שהוא מוכן לתקן אותו בחינם גם יתקלקל. לרוב מוצרים ללא אחריות הם זולים יותר על מנת לפתות אתכם לקנות, אך אל תתפתו, כי כאשר המשאבה הזולה תתקלקל ותצטרכו לקנות חדשה, הכסף שתוציאו יהיה הרבה יותר ממה שחשבתם. קנו מוצר איכותי עם אחריות.

מקצוען בתחום

כדאי מאוד להתייעץ עם מקצוען בתחום, בעיקר זה שהתקין לכם את הבריכה, שכן הוא יכול לייעץ לכם הכי טוב ולספק את כל המידע הרלוונטי.

משאבת חול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה