יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

הלוואה לעובדי מדינה



עובדי מדינה זכאים לקבלת הלוואה ייחודית בעלת תנאים נוחים ביותר
הלוואה לעובדי מדינה הינה הלוואה בעלת תנאים אטרקטיביים ביותר, אשר אינה ניתנת ללקוחות כל הבנקים אלא רק לעובדי המדינה או גמלאי המדינה. הלוואות אלו שונות ביותר מהלוואות רגילות, ומשתלמות ביותר לאלו אשר זכאים להן. 




אז מה כדאי לדעת על הלוואה לעובדי מדינה?
·         לשם מה היא ניתנת: הלוואה לעובדי מדינה יכולה להינתן למגוון רחב ביותר של אירועים- לימודים במוסדות להשכלה גבוהה, שיפוץ הבית, הקמת עסק, רכישת רכב ועוד, כך שעובדי מדינה יכולים למצוא הלוואות אלו כיעילות ביותר במגוון מקרים. ההלוואות השונות נבדלות זו מזו בתנאים שלהן ובגובהן, אולם כולן מציעות תנאים אטרקטיביים ביותר למבקש ההלוואה. 

·         על ידי מי היא ניתנת: הלוואה לעובדי מדינה אינה יכולה להינתן עלידי כל בנק, ואחת לתקופה מתבצע מכרז בו נקע הבנק אשר יעניק הלוואות מסוג זה. כיום, בנק יהב הינו הבנק בעל הסמכות להעניק הלוואות לעובדי מדינה, אולם לא תחת כל תנאי. בכדי להיות זכאים לקבלת הלוואה לעובדי מדינה, על מבקשי ההלוואה להיות בעלי חשבון בבנק, אשר אליו יעבירו את המשכורת החודשית שלהם. 

·         גובה ההלוואה: גם גובה ההלוואה משתנה כמובן בין ההלוואות השונות, אולם ישנו גבול מקסימלי להלוואות אלו. כלל ההלוואות אינן עולות על 50,000 ₪, וכל הלוואה גבוהה יותר גוררת שינויים בתנאי ההלוואה, ולרוב כבר אינה תיחשב הלוואה לעובדי מדינה. 

·         תנאי החזר ההלוואה: תנאי ההחזר של הלוואה לעובדי מדינה הינם נוחים ביותר, וכיום הריבית עבור הלוואות מסוג זה הינה הנמוכה ביותר במשק ועומדת על 2.4%- ריבית נמוכה משמעותית מכל ריבית עבור הלוואה דומה שאינה לעובדי מדינה. הלוואה לעובדי מדינה ניתנת גם לפריסה ארוכה יחסית, כאשר תקופת הזמן המקסימלית הינה 10 שנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה