יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

תרומת אוכל לנזקקים



סייעו לאנשים שזקוקים לכך
אין דבר בסיסי יותר מאוכל. למרות זאת, אנשים רבים לא מצליחים להרוויח די כסף, גם עם עמל קשה ביותר, כדי לקנות לעצמם די מזון. למרבה הצער ישנם אלפי נזקקים בישראל שלא זוכרים מהי תחושה של שובע. בישראל קמו עמותות רבות ובתי תמחוי לאורך השנים, שמטרתם לסייע לאנשים אלו לחיות בכבוד ולאכול לשובע. הסיוע והתרומה לעמותות אלו הינם חשובים ביותר ויש להם השפעה מכרעת על כמות המזון הניתנת לנזקקים. תרומת אוכל לנזקקים היא דבר שכל אחד יכול לעשות וכך להשפיע על אנשים רבים במדינה.

כיצד ניתן לעזור?
תרומת אוכל לנזקקים היא דבר פשוט אך בעל ומשמעות עצומה עבור אנשים רעבים. יש כמה דרכים מקובלות לתרומה:

·         מתן כסף לעמותות – העמותות משקיעות מאמצים רבים כדי להיכנס למודעות של הציבור הרחב. קיימים כיום ימי התרמה מרוכזים ואף אפשרויות לתרומה בטלפון לפני החגים, כך שכל אחד יכול לתרום סכום כסף שמתאים לו. הכסף בסופו של דבר ישמש לתרומת אוכל לנזקקים.




·         מתן מזון מחדרי אוכל – אם אתם בעלי עסקים ואתם שמים לב שנזרק מזון רב מחדר האוכל אצלכם בסוף היום, דעו שניתן לתרום את המזון הטרי והאיכותי הזה לאנשים שצריכים אותו. בתי התמחוי ישמחו מאוד לקבל את תרומתכם.

·         תרומת אוכל יבש – פריטי מזון יבשים כמו פסטה או אורז הם חיוניים מאוד עבור הנזקקים, שכן הם מזינים ביותר. בקנייה הבאה שלכם בסופר, תוכלו להעביר בעמדה מיוחדת כמה פריטים כאלו וכך תסייעו במאמץ תרומת המזון.

כל גודל של תרומה מסייע
גם התרומה הקטנה ביותר יכולה להשפיע מאוד על אדם בודד או על משפחה, ותגרום להם להיות שבעים בסופו של דבר. תרומת אוכל לנזקקים היא חיונית עבורם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה