יום שבת, 18 באפריל 2015

חיסכון - מרכזית IP מחיר ודגמים



לקוח עסקי שרוצה לחסוך בהוצאות על מרכזיות IP צריך להכיר את הקשר בין מחיר ודגמים. היכרות מן הסוג הזה באה לידי ביטוי בסקירת המפרט הטכני. המפרט של כל מרכזיה מופיע על גבי המוצר או באתרי האינטרנט. אין צורך ברקע מסוים על מנת לקרוא את המפרט, לנסות להבין מה המשמעות שלו ולהשוות בין דגמים. זהו הסוד של צרכנות נכונה ובמרכזית IP הוא יכול לחסוך הוצאות של אלפי שקלים. מעבר לכך, במרכזית IP מחיר הוא גם פונקציה של הכנת שיעורי בית מצד הלקוח. אי אפשר לנסות לחסוך בהוצאות מבלי להשקיע בהשוואת מפרט טכני ודגמים שונים.
 
בקטגוריה של מרכזית IP מחיר המוצר תלוי בתכונות ובמאפיינים. מערכת ניתוב שיחות אוטומטית למתקשר עבור הפניית השיחה לשלוחה הרצויה צפויה לדוגמא להעלות את המחיר, אך אי אפשר לוותר עליה. תכונות חיוניות אחרות במרכזיה הן ממשק USB לחיבור מחשב, מודם מובנה לתחזוקה ושינוי מרחוק ותכונות מרכזיה כמו המתנה, ועידה, עקוב אחרי וכן הלאה. כדאי לנצל את ההזדמנות ולרכוש מרכזיה עם מפרט טכני מתקדם ככל האפשר. 



מחשבה לטווח הארוך
ברכישת מרכזית IP מחיר לא יכול לבוא על חשבון מחשבה לטווח ארוך. אסור לבעלי עסקים לקפוא על השמרים או להישאר מאחור. מי שרוצה לשמר לקוחות קיימים ולגייס לקוחות חדשים צריך להשקיע בארגז כלים טכנולוגי מתאים. מרכזיה היא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים הזה. באמצעות מרכזית IP ברמה גבוהה יכולים בעלי עסקים לנהל שיחת ועידה רבת משתתפים, לשלב בין מכשירי טלפון ייעודיים ועוד.
במרכזית IP מחיר כולל תקופת אחריות הניתנת על ידי היצרן או המתקין. כדאי לבדוק את הנושא הזה ולחסוך במרכזית IP מחיר תפעול ותיקונים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה