יום ראשון, 5 באפריל 2015

פנגו שירות לקוחות



יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פנגו
מוקד שירות הלקוחות של פנגו  עומד לרשות לקוחות בכל רחבי הארץ. הסיבה לחשיבות המוקד היא השירות הניתן בחניה בכחול לבן. רק בעזרת יצירת קשר עם המוקד ניתן לברר כיצד מורידים את האפליקציה, מה היתרונות של האפליקציה על פני הפעלה בשיחת טלפון וכמה עולה להפעיל את החניה באיזורים מסוימים. בנוסף, האפליקציה אינה זמינה לכל המכשירים הניידים. ביצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של פנגו ניתן לברר על כך ולקבל את התשובות באופן מיידי.

השאלה היא מתי פונים למוקד השירות של חברת פנגו וכיצד עושים זאת בצורה נכונה. ראשית, כדאי לפנות למוקד מוקדם ככל האפשר. אין סיבה לחכות לחיוב לא רצוי או לטעות בחשבונית החודשית על מנת לעשות זאת. שנית, הפנייה למוקד מתאימה ללקוחות פרטיים ועסקיים. נציגי מוקד שירות הלקוחות של פנגו יודעים לענות על שאלות נפוצות והם מתאימים את השירות לצרכי הלקוח.

למידע נוסף לחץ כאן - פנגו שירות לקוחות
 
אמצעים נוספים ליצירת קשר
המוקד הטלפוני של שירות הלקוחות של פנגו הוא לא האמצעי היחיד ליצירת קשר. אפשר לעדכן את פרטי החשבון דרך אתר האינטרנט, או להשאיר פנייה יחד עם 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי וכתובת המייל המעודכנת. יצירת קשר עם חברת פנגו דרך אתר האינטרנט מתאימה למי שאינו זקוק לשירות דחוף. היא פחות רלוונטית במקרים של שאלות מיידיות בנוגע להסדרי חניה, חשבוניות וכן הלאה.

לקוחות עסקיים משתמשים במוקד שירות הלקוחות של פנגו כדי לברר על ניהול ציי רכב, מדיניות הארגון ומעקב אחר הודעות חשובות. לקוחות עסקיים לא יכולים להרשות לעצמם להתפשר על איכות השירות ועליהם לקבל מידע מלא בכל רגע נתון. בנוסף, מבחינת לקוחות עסקיים ניתן לשלב בין פנייה למוקדי השירות הטלפוניים לבין פנייה באתר האינטרנט. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה