יום חמישי, 23 באפריל 2015

אקספון טלפון



שאלות נפוצות דרך המוקד הטלפוני של אקספון
חיפוש אחר "אקספון טלפון" הוא הדרך הטובה ביותר לקבל תשובות על שאלות נפוצות. מי שמוצא פרטים על אקספון טלפון יכול קודם כל לשאול על שירותי האינטרנט. זהו השירות המוביל של החברה ונציגיה ישמחו לספר לכם על יתרונות ייחודיים. באמצעות פנייה למוקד השירות ניתן לשאול מדוע כדאי להצטרף, אילו מהירויות גלישה מציעה החברה ואיזה סוג של תמיכה היא מעניקה ללקוחות. שאלות מן הסוג הזה נפוצות בקרב לקוחות חדשים וכל מי שרוצה לשפר את תנאי החשבון שלו. בנוסף, פנייה למוקד לאחר איסוף אינפורמציה על אקספון היא דרך מצוינת לשאול על מהירות הגלישה ועל ההבדל בין ספק תשתית לספק גישה לאינטרנט.

עוד שאלות נפוצות שמקבלות מענה דרך מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של אקספון קשורות לביצוע שיחות מישראל לחו"ל. בעבר מדובר היה על שירות יקר השמור ליחידי סגולה בלבד, אך כיום ניתן לשלב אותו יחד עם פתרונות תקשורת נוספים. פנייה לשירות חיונית לצורך איסוף מידע על הצטרפות לחברה, חיוג, שיוך ושימוש בספקי שירות אחרים. מעבר לכך, דרך המוקד ניתן לברר על השעה המדויקת ועל קידומת החיוג למדינות שונות.

שאלות כלליות במוקדים הטלפונים של אקספון
לחברת אקספון טלפון העומד לרשות הלקוחות לצורך מענה על שאלות כלליות. מי שלא מקבל שירות מהחברה או מתעניין בהצעות המחיר שלה, יכול לפנות אל המוקד במהלך ימי השבוע ולשאול על דרכי הצטרפות. נציגי המוקד בקיאים במבצעים והטבות ויש להם את כל המידע על תאריכי חיוב, הגנה על פרטי כרטיס אשראי, תמיכה במקרה של תקלה ועוד.

לסיכום, כל השאלות הנפוצות של לקוחות אקספון מקבלות מענה במוקד שירות זמין המאויש על ידי נציגים אדיבים ואנשי מקצוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה