יום שבת, 18 באפריל 2015

איך בוחרים עורך דין אובדן כושר עבודה?



בחירה בעורך דין אובדן כושר עבודה תלויה בראש ובראשונה באיזורי מתן השירות. רוב עורכי הדין מציעים שירותים משפטיים רק באיזור גיאוגרפי מסוים. החלוקה של עורכי הדין היא לאיזור הצפון, המרכז או הדרום, או לחילופין לערים ומושבים. לקוח שרוצה להתייעץ עם עורך דין צריך ליצור קשר עם המשרד ולוודא את הרלוונטיות של המיקום הגיאוגרפי. מעבר לכך, אין טעם לבזבז זמן ואנרגיות על העסקת עורך דין רחוק ולא נגיש.
 
שנית, בחירת עורך דין אובדן כושר עבודה מבוצעת לפי אופי ההתמחות והכשרות נוספות. עורכי דין יכולים להחזיק במספר הכשרות בעת ובעונה אחת. עורכי דין מן הסוג הזה מציעים יתרון עבור הלקוח שלהם. הם בקיאים בדיני עבודה, מנוסים בניהול תביעות מול המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח הפרטיות ועוד. התמחויות של עורך דין אובדן כושר עבודה עשויות להיות גישור, בוררות, תואר בראיית חשבון ואפילו תואר ברפואה או רישיון נוטריון.



למה חשוב לבחור עורך דין אובדן כושר עבודה עם ותק?
ותק הוא פקטור משמעותי בבחירת עורך דין. ותק קובע את היכולת של עורך הדין להתמודד עם בעיות בלתי צפויות. עורך דין ותיק לא ימנע מעמידה איתנה מול בית המשפט לענייני עבודה, בית משפט השלום, בית המשפט המחוזי או בית המשפט המנהלי. ותק וניסיון מאפשרים הצגת עובדות בצורה נכונה מול ערכאות המשפט השונות בארץ. 

מלבד האמור לעיל, מומלץ לבחור עורך דין אובדן כושר עבודה לפי זמינות. עורך דין זמין יעמוד לרשות הלקוח בכל מקרה של התלבטות וישרת את האינטרסים שלו על הצד הטוב ביותר. עורך הדין נדרש לגלות רגישות כלפי מצבו של הלקוח, להקצות עבורו פתרונות ולגבש כתב תביעה אמין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה