יום שבת, 18 באפריל 2015

קורס עריכת וידאו



עבודה עצמית במהלך קורס עריכת וידאו
אחד הדגשים הבולטים בקורס עריכת וידאו הוא על עבודה עצמית. ללא עבודה מן הסוג הזה לא ניתן להביא לידי ביטוי את הרקע התיאורטי. הקורס דורש השקעה של זמן, משאבים ואנרגיות מטעם הסטודנטים. רק באמצעות שילוב בין הוראה פרונטלית ועבודה עצמית ניתן להשיג את מטרות הקורס. תפקידם של המרצים הוא לספק לסטודנטים את הכלים ולעמוד לרשותם בכל מקרה של בעיה או שאלה. מצד שני, המרצים לא יכולים להחליף את הסטודנטים בעבודה עצמית ומעשית. הסטודנטים הם היחידים שאחראיים על התוצר ועל ההמרה של הידע התיאורטי לכלים בשטח.

את העבודה העצמית במהלך קורס עריכת וידאו מבצעים במקביל לתרגול. אפשר להתחיל עם תרגול בסיסי, היכרות עם מושגי יסוד ושיעורים על המבנה של תוכנות עריכה. לאחר מכן ממשיכים עם סקירת ההבדלים בין תוכנות עריכה בעבר ובהווה. השיעור הראשון כולל מושגים של השפה האודיו-ויזואלית, מושגי יסוד בעריכה ושלבים ותהליכים בעריכת וידאו. לעומת זאת, השיעור השני מוקדש עבור הכרת הציוד הטכני והכרת פורמטים של צילום, הקלטה, אחסון קבצים ושידור על גבי פלטפורמות. 



כיצד מבטיחים עבודה אפקטיבית?
לא כל עבודה עצמית בקורס עריכת וידאו היא אפקטיבית. יש הרבה סטודנטים שמנצלים את העבודה העצמית כדי להימנע משינון הידע, בתהליך אשר בסופו של דבר פוגע בהם. בנוסף, בלא מעט מקרים אחרים העבודה העצמית אינה מקבלת גיבוי ותמיכה מצד המרצים. צורת עבודה כזו אינה מאפשרת לסטודנט לתקן טעויות והיא אף משרישה אותן. 

שעות התרגול במהלך קורס עריכת וידאו קובעות את מהירות ההשתלבות בעבודה. התרגול הוא חלק חיוני מהקורס ומרכישת הידע. חשוב להימנע מעבודה עצמית לא אפקטיבית ולבחור היטב את המקום בו עוברים קורס עריכת וידאו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה