יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

לימודי gmat


לימודי  gmat אלו לימודים אשר מכינים למבחן gmat שהוא חלק בלתי נפרד מתנאי הקבלה לתואר שני באוניברסיטאות רבות ברחבי העולם ואף בחלק מהאוניברסיטאות בארץ. מבחן gmat דומה בחשיבותו למבחן הפסיכומטרי כיוון שהוא מהווה סף כניסה לתואר, אך הוא שונה במורכבות שלו ובאופן שיש ללמוד אליו. על מנת שלא להשאיר את הגורל והסיכויים להתקבל לתואר השני בידי הגורל, יש להתכונן למבחן על ידי לימודי GMAT.

לימודי  gmat – מה לומדים
לימודי  gmatמכינים את התלמידים למבחן עצמו. הלימודים כוללים הכרות כללית עם המסחן על חלקיו השונים, טכניקות לפתרון השאלות במבחן וחלק מעשי המבוסס על בחינות משנים קודמות ומאפשר לדמות את המבחן הצפוי להיות. כמובן, במסגרת הלימודים לא ניתן לדעת בוודאות אלו שאלות יופעו במבחן אך התרגול מכין את התלמידים לדעת כיצד לפתור כל שאלה אשר תופיע במבחן עצמו.




לימוד תיאורטי
לימודי gmat כוללים לימוד תיאורטי כהכנה למבחן. הלימוד התיאורטי כולל הכרות עם התרגילים הצפויים להיות במבחן וכיצד יש לגשת אליהם על מנת לפתור אותם נכון. במהלך הקורס התלמידים מקבלים טכניקות שעוזרות להם להתמודד עם כל תרגיל. לאחר הלימוד התיאורטי אותו מסביר המדריך, עוברים לשלב התרגול המעשי.

תרגול מעשי
תרגול מעשי מכין טוב יותר למבחן. התרגול מדמה את התרגילים שיהיו במחן ומבוסס על מבחנים קודמים שהיו בשנים האחרונות. התרגול מאפשר לא רק להתמודד עם סימולציה של מבחן אלא לזהות קשיים בדרך וכשיש קשיים המדריך יכול לעזור לתלמיד. המטרה של התרגול היא לאפשר לכל תלמיד להגיע למבחן בהרגשה כי זהו עוד תרגול שהוא עושה, אחד מתוך רבים ובנוסף לכך הוא מאפשר לתלמיד לשים דגש על החולשות שלו ולקבל עזרה מהמדריך שיעזור לו לצלוח את הקשיים בקלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה