יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

איך לבחור טיול מאורגן לצ'ילה?


אם אתם רוצים לצאת לצ'ילה אתם יודעים כנראה את הסיבה לכך, צ'ילה היא מדינה הנמצאת בחוף הדרום- מערבי של אמריקה הדרומית, בין האוקיינוס השקט להרי האינדים. צ'ילה גובלת עם ארגנטינה, בוליביה ופרו ורבים בוחרים לצאת אליה בטיול מאורגן. טיול מאורגן בצ'ילה הוא טיול חוויתי מאד וכשבוחרים לצאת לטיול מאורגן יש לברר באיזו תקופה יוצא הטיול, מי המדריך שמעביר אותו ומה רואים לאורך הטיול.

תקופה אידיאלית לטיול בצ'ילה
צ'ילה היא מדינה יפיפיה והחודשים הטובים ביותר לטיול בה הם חודשי האביב והחורף (בזמן ישראל). צ'ילה ממוקמת בחצי הכדור הדרומי ועונות השנה שלה הן הפוכות מעונות השנה של ישראל, מה שאומר שאם יוצאים לטייל בה בחודשי האביב או החורף של ישראל, למעשה נהנים מעונות הקיץ והסתיו של צ'ילה ואלו העונות הנעימות ביותר לטיול בה כשלא חם מידי או קר מידי.




טיול מאורגן לצ'ילה עם מדריך מומלץ
חלק בלתי נפרד מיציאה לטיול מאורגן הוא המדריך. אם אתם מתכננים טיול מאורגן לצ'ילה בוודאי תרצו לברר כי המדריך מנוסה במסלולים השונים וכי כבר ליווה קבוצות המתאימות לכם. למשל, אם אתם מגיעים לטיול של פנסיונרים, תרצו לדעת שלמדריך יש סבלנות וגישה טובה גם לבקשות השונות שצצות ואם אתם עם ילדים תרצו שיבין את הצורך לעיתים בעצירות נוספות.

הטיול עצמו
טיול מאורגן לצ'ילה יכול לעבור בנופים שונים וכל טיול יעבור במסלולים קצת אחרים. טיול מאורגן לצ'ילה צריך להתאים לרצונות וליכולות שלכם ולכן אם אינכם מיטיבי לכת, תרצו לדעת שהמסלולים מתאימים גם לכם ואם אתם רוצים לבלות גם בעיר הבירה סנטיאגו חשוב שתבררו מראש כי הטיול עובר גם בה. את כל הבקשות והשאלות שיש לכם בנוגע לטיול, עליכם לשאול בטרם תרשמו אליו וכך תרגישו בטוחים שבחרתם את הטיול הנכון עבורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה