יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

מקלחון פינתי



איש לא יערער על העובדה כי רחצה במקלחת היא אחד מן הרגעים היותר נעימים שלנו במהלך שעות היום, בין אם בחרנו לעשות זאת מיד כשקמנו בבוקר ובין אם בחרנו בכל שעה אחרת במהלך היום. על כן חשוב מאד לדאוג לכך שתנאי הרחצה יהיה באמת איכותיים ונעימים ביותר עבורכם. הגעתם למסקנה שחדר האמבטיה שלכם לא מספיק נוח ולא מספיק נעים לכם להיכנס אליו בסופו של כל יום? אם כך, הגיע הזמן לעשות בו שיפוץ קטן, ואין ספק שהדבר הראשון שצריך לחשוב עליו זה על המקלחון שנמצא בו. האם יש לכם מקלחון פינתי או שאולי עד היום הוא היה מותקן במרכז החדר? במידה ועד היו המקלחון היה במרכז החדר ואתם שוקלים להזיז אותו, אז אין ספק שהאופציה של מקלחון פינתי בהחלט יכולה להתאים לכם וכדאי לכם לשקול אותה ברצינות.
 
יתרונותיו של המקלחון הפינתי
היתרון הראשון והבולט ביותר של מקלחון פינתי זו העבודה שהוא תופס הרבה פחות מקום. כאשר המקלחון נמצא בפינה הוא כלל לא מפריע לתנועה בחדר כולו, ולכן, אם חדר האמבטיה שלכם קטן במיוחד, הרי שמקלחון פינתי יכול להתאים. 



עיצוב מודרני
בנוסף ליתרון מבחינת המקום, מקלחון פינתי יכול להתאים לכם גם אם מה שמעניין אתכם זה ליצור חדר אמבטיה שמעוצב בצורה יפה. יש היום מקלחונים בכל מיני צורות, צבעים וסוגים, ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שאם תיקנו מקלחון פינתי מעוצב הרי שכל חדר האמבטיה שלכם ייראה אחרת לעומת איך שהוא נראה עד היום. שימו לב גם לחומר שממנו עשוי המקלחון, כי אתם יכולים לבחור בין מקלחונים שעשויים מזכוכית או מחומרים אחרים.

מחיר המקלחון
לכל מקלחון פינתי יכול להיות מחיר אחר ולכן אי אפשר לדבר על קניית מקלחונים מבלי לדבר על המחירים שלהם. תוכלו להשוות בין מחירי המקלחונים בקלות רבה על ידי כך שתיפנו לחנויות שונות שעוסקות במכירה והתקנה שלהם, וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם מזמינים מקלחון שהוא גם יפה בעיניכם, גם איכותי ושהמחיר שלו גם לא יותר מידי מוגזם.

תגובה 1:

  1. מקלחון פינתי אכן יש לו יתרונות רבים כמו חסכון המקום חיסכון במחיר ועיצוב מודרני

    השבמחק