יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

טיולי ג'יפים בחו"ל לכל הגילאים



אם אתם מתלבטים איזה סוג של טיול כדאי לכם לתכנן הפעם לקראת החופשה שלכם בחו"ל, אז אולי הגיע הזמן לשנות קצת ממנהגכם ולערוך טיול מסוג אחר לגמרי. הכוונה היא לטיול ג'יפים יוצא מן הכלל באחד מן היעדים המתאימים לכך על הגלובוס שלנו.
טיולי שטח עם רכבי שטח הם חוויה מרתקת בכל גיל. גם גברים, גם נשים וגם ילדים נהנים מטיולי שטח שכאלה. הנסיעה בדרכים משובשות ולא שגרתיות, אכילה ולינה בשטח וסיורים במקומות שאין להגיע אליהם בשום דרך אחרת הופכים את החוויה למיוחדת במינה לכל אחד בכל גיל.
למה בחו"ל
טיולי ג'יפים בחו"ל מאפשרים מבחר עצום של מקומות וצורות נוף שלא קיימות בארץ, לא מבחינת הכמות ולא מבחינת השונות. טיולי ג'יפים בחו"ל יכולים להתפרס על ימים רבים ואפילו על שבועות באיזורי טבע נרחבים בעלי אופי שונה שאין למצוא בארץ כלל. ניתן למצוא טיולי ג'יפים כאלה למקומות סמוכים כמו קפריסין, איי יוון או תורכיה, או להרחיק ליבשות שונות כמו אמריקה הצפונית או הדרומית, אפריקה השחורה או צפון אפריקה, המזרח הרחוק, אוסטרליה ועוד.
 

טיולי שטח עם הילדים
גם את הילדים ניתן לקחת לטיולי שטח עם ג'יפים במקומות שונים בעולם. מומלץ לקחת ילדים מעל גיל 8 שיכולים ליהנות מהטיול בלי צורך להתעסק איתם יותר מידי בזמן הטיול. ניתן למצוא כיום חברות רבות המארגנות טיולי ג'יפים בחו"ל שמארגנות את כל המסע מהיציאה מהארץ כולל כרטיסי טיסה, שכירת הרכבים ומדריך תכנון מסלול הטיול וכדומה. טיולים אלה מאורגנים מתוך התחשבות בעובדה שמדובר בטיול עם ילדים וזה כולל את אספקת כל הצרכים הנחוצים וסידורי האבטחה הנדרשים.
ממה להיזהר
אם אתם מתכוונים לצאת לטיול מאורגן עם ג'יפים זה דבר אחד, אבל טיול ג'יפים בחו"ל לבד מצריך הכנות מרובות והכרת הנהיגה בשטח ברכבים אלה. בנוסף יש לדעת ממי שוכרים את הרכבים. במידה ואתם שוכרים ג'יפים עם הנהג יש לוודא כי הוא בעל רישיון וביטוח (!) וכי יש לו היכרות טובה עם השטח ונסיון בנהיגה עם ילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה