יום חמישי, 2 בינואר 2014

הורוסקופ



לנהל את החיים באמצעות הורוסקופ

כאשר חיים את היום יום, ישנם שני מצבים שתמיד נמצאים בהם. המצב הראשון הוא עצמאות מוחלטת. כל דבר שעושים מתקבל בהחלטה אישית ופרטית בהתאם לצרכים, הרצונות וכיוצא בזה. המצב השני הוא התייעצות. רבים אוהבים להתייעץ עם אחרים בנושאים שונים ויש את המומחים לכל נושא בחיים שמתייעצים איתם. אחד מומחה לאהבה וזוגיות, אחר לרכב, שלישי לניהול משא ומתן מול חברות הכבלים ורביעי לאוכל. מצב שלישי שיכול להיות הוא מצב ביניים – הורוסקופ.



להתייעץ בכל יום על כל דבר

הורוסקופ הינו תחזית תקופתית המבוססת על אסטרולוגיה, תנועת גרמי השמיים בכל רגע נתון והשפעתם על האינדיבידואל בתקופה המדוברת. כיום ניתן למצוא הורוסקופ בעיתונים היומיים ובעיתוני סוף השבוע, בתכניות טלוויזיה וכמובן באינטרנט. ההורוסקופ הוא מצב ביניים משום שהוא משקף מציאות לכל אדם באשר הוא מבחינת המזל וכל אחד יכול לבחור האם לקבל את ההחלטה בהתאם למה שכתוב בתחזית האסטרולוגית או שלא. מצד אחד מדובר בעצמאות מוחלטת ומצד שני מדובר באפשרות לקבל עצה מאדם מומחה שיודע לומר מה יקרה בפרקי זמן שונים.


החלטות תמיד טוב לקבל בלב שלם

ההורוסקופ מושפע מגורמים רבים וצריך להכיר את כולם. מיקום גרמי השמיים והאופק בו נמצא כל אחד משפיעים בצורה אחרת על מזלות. מי שבוחרים לקחת את ההחלטה שלהם בהתבסס על הורוסקופ יומי עושים זאת בלב שלם. היתרון של ההורוסקופ הוא השילוב בין מדע ובין רוחניות. הורוסקופ מתבסס על המרכיב החשוב ביותר בפיזיקה והאסטרונומיה המודרנית וזה תנועת כוכבי הלכת במעגלים שהולכים ומתרחקים מכדור הארץ, אך מוסיף את האלמנט המיסטי, הרוחני.


לשמור על עקביות

אם יש המלצה אחת שצריך לאמץ כאשר מדברים על הורוסקופ זה עקביות והתמדה. תמיד אפשר לעיין בתחזית האסטרולוגית, אבל אם באמת רוצים לחולל שינוי בחיים, הכי טוב יהיה לעקוב כל הזמן. אסטרולוגיה היא לא תחום חד פעמי אלא מעגלי, סיבובי. גרמי השמיים נעים ללא הפסק והשינויים הם בהתאם ומכיוון שאף כוכב לכת לא מפסיק להסתובב והשמש תאיר באופן מתמשך, כך גם האדם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה