יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

בתים למכירה בכפר סבא



אין כל צל של ספק כי אזור השרון הוא אחד מן האזורים היפים, האיכותיים, ומשום כך גם בהחלט המבוקשים בתחום הנדלן על ידי ישראלים רבים, אשר מעוניינים לקבוע את משכנם באזור מיוחד זה מטבע הדברים. מן הבולטות באזור השרון היא לא אחרת מן העיר כפר סבא.

מחירי בתים למכירה בכפר סבא שומרים בשנים האחרונות על יציבות, ועל כן כדאי להשקיע בהם כנדל"ן לשם השכרתו. על כן בתים למכירה בכפר סבא שווים את ההשקעה ושומרים על ערכם שגם עולה במשך הזמן. בפרויקטים בהם נרכשו בתים למכירה בכפר סבא נשמר הערך והתשואה עלתה. כלומר, זוגות צעירים אשר רכשו בתים למכירה בכפר סבא במחירים זולים, כמו פרויקט של פינוי בינוי או פרויקט תמ"א, קיבלו עליית ערך והרוויחו על ידי שיפוצם באמצעות הוספת מעלית, מרפסת שמש ועוד. למשל, דירות של שלושה חדרים אותה קנו במיליון ומאה ₪ לפני תוספות של מרפסת ומעלית, עלתה לאחר התוספות למיליון מאתים וחמישים ₪.



מדוע בתים למכירה בכפר סבא?
החזר ההשקעה ברכישת בתים למכירה בכפר סבא הוא מיידי. תוך 4 חודשים ניתן להשכיר את הבית או למכור אותו ברווח. כמו כן, הקרבה של כפר סבא לתל אביב, אזור השרון השקט והסולידי, קרבתה למכללות כמו בית ברל ושערי משפט ועוד יביאו משפחות צעירות, זוגות צעירים, סטודנטים ואנשי עסקים לחפש דירה או בית בכפר סבא ולהשכירם. כך ההשקעה תחזיר לרוכש את השקעתו ותביא לתשואות נוספות.

כיצד נשווק מכירת בתים בכפר סבא?
לאחר השקעת הרכישה של בית בכפר סבא יש לשווקו באמצעי התקשורת, בדרך כלל אינטרנט ועיתונות. פרויקטים שונים הבונים דירות בכפר סבא משווקים אותם גם דרך פרסום המגיע עד הבית לתיבות הדואר ואף בהודעות לנייד. למשל, פרויקט ינוב יצא בשיווק אטרקטיבי בו הוא מפרסם בתים למכירה בכפר סבא בעלי עיצוב, תכנון וגימור מושלמים. כמו כן, מיקום ברחובות מרכזיים ליד שירותים תרבותיים, חינוכיים וקהילתיים בעיר. שיווק הפרויקט הצליח להביא את ינוב למכירה של חצי מהפרויקט תוך 3 חודשים.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה