יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

מולטיפוקל



עוברים לזוג משקפיים אחד בלבד
אין עוררין על כל כך כי אנשים עם בעיות ראיה שונות כאלה ואחרות זקוקים על פי רוב לחבוש משקפי ראיה, בין אם מדובר על בעיה שח קוצר ראיה ובין אם מדובר על בעיה של רוחק ראיה לצורך הענין. אם אחרי שנים אשר בהן מן הסתם אתם רגילים להחליף בכל רגע בין שני זוגות משקפיים הגעתם למסקנה כי הגיעו מים עד נפש, אז עכשיו כדאי שתעשו את המעשה הנכון במקרה זה, ותעברו למשקפי מולטיפוקל. אין עוד טעם לצאת מהבית כשבתיק שלכם יש כל כך הרבה זוגות משקפיים, כי היום הטכנולוגיה מביאה לכם פתרון מצוין וכל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליט שאתם לוקחים אותו בשתי ידיים. 

משקפיים נוחות לשימוש
משקפי מולטיפוקל הן פיתוח טוב מאוד ונוח ביותר לשימוש, כיוון שלמעשה בעדשות של המשקפיים האלה יש מספר שדות ראיה ואפשר להשתמש בכל אזור שלהן לראיה אחרת. כלומר, כאשר אתם קוראים ספר יהיה עליכם להביט לאזור מסוים של העדשות ואילו כאשר אתם מביטים למרחק השימוש שתעשו יהיה באוזר שונה של עדשות המולטיפוקל.



האם זה מתאים לכולם
אדם שעושה שימוש רק בזוג משקפיים אחד, כלומר או למרחק או לקריאה, כלל לא צריך לחושב על האופציה של משקפיים עם עדשות מולטיפוקל. לעומת זאת, כל אדם שכן צריך כבר שני זוגות משקפיים יוכל לנסות את האופציה הזאת, ואם תעשו זאת גם אתם, תוכלו לגלות עד כמה האיכות והנוחות משתלמות. 

מתרגלים למשקפיים
אי אפשר לדעת על משקפיים עם עדשות מולטיפוקל מבלי לדבר על שני סממנים בולטים שלהם, והם: העובדה שלוקח זמן להתרגל לעדשות האלה וגם המחיר שלהן. משקפי מולטיפוקל עולות לא מעט כסף וזה כתוצאה מכך שיש בהן את שיא הטכנולוגיה, ובנוסף, צריך סבלנות כדי להצליח להתרגל אליהן. באופן כללי זה לא קל להתרגל למשקפיים אך כאשר מדובר על משקפיים מתוחכמות שיש בהן שדות ראיה שונים בהחלט צריך לצפות לזמן הסתגלות. יחד עם זאת, זה שווה את ההשקעה הזאת ולכן זה מומלץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה