יום שישי, 1 בנובמבר 2013

פירוש חלומות לפי הקבלה



כל סוגי החלומות

על פי תורת הקבלה היהודית לחלום ישנה חשיבות רבה בזכותה האדם שומר על הקשר האנרגטי עם נשמתו ועם בורא העולם ובזכותה הוא יכול להתעלות מבחינה רוחנית. זהו כלי רוחני המסייע לאדם לבחון את הרהורי ליבו, לגלות את נבכי נשמתו ולהבין את מה שטמון בתת המודע. יתרה מכך, מדובר בסוג של קסם המאפשר לנשמה של האדם להתנתק מהגוף לזמן מה, לעלות לעולמות העליונים ולהתמלא שם באנרגיות הנדרשות לה להמשיך בדרך שבחר בעולם הגשמי. קורה גם שבעולמות עליונים אלה האדם מקבל מסרים ותשובות לשאלות המטרידות את נפשו – מסרים הדורשים פענוח מקצועי על מנת לא לפספס את כוונת היוצר ולאפשר לאדם לחיות חיי אושר ולמלא את ייעודו האמתי. 


 חלומות טבעיים

קבלה יהודית מכנה את החלומות הפשוטים, כאלה הנובעים מהאירועים שחווינו במהלך היום או אשר מושפעים ממצבינו הבריאותי הנוכחי – חלומות טבעיים או חלומות "האחוז האחד". אין בהם מסרים ואין בהם תובנות – רק מעין עיבוד אינפורמציה שהמוח מבצע.


חלומות אלוהיים

פירוש חלומות לפי הקבלה מצביע על סוגו נוסף של חלומות – חלומות אלוהיים או חלומות "ה- 99 אחוז". הם מתרחשים כאשר נשמתו של האדם מצליחה להתחבר לעולם ה- 99 אחוז ושם היא מקבלת מסרים מישויות עליונות לגבי כל הדילמות המטרידות את נפשו של האדם: בריאות, רוחניות, אהבה, עסקים וכו'.


חלומות נבואיים

סוג נוסף של חלומות הם חלומות נבואיים. אנשים אשר חולמים אותם מעידים על כך שמאוד קל לזכור אותם, הם חלומות מאוד ברורים וחוזים את העתיד. למעשה מדובר בתוצאה של חלום ה- 99 אחוזים אליה מגיעים אנשים בעלי נפש מפותחת השואפת להתמזג עם הרוח האלוקית.


חלומות סיוטים

סוג אחרון של פירוש חלומות לפי הקבלה הם הסיוטים. אך אין מה להיבהל, למרות שללא ספק חלומות אלו יכולים להפחיד ולהכניס אותנו לפניקה, מדובר במסר חשוב הנשלח ממדריכים רוחניים עליונים. בדרך כלל זהו יהיה מסר של אזהרה האומר להאט, לרדת אל שולי הכביש ולחשוב שנית על מעשינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה