יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

התקנת מצלמות אבטחה



התקנת מצלמות אבטחה מסוג IP
כיום המילה האחרונה בכל מה שנוגע לנושא התקנת מצלמות אבטחה היא ביצוע התקנה של מצלמות IP. פתרון זה נחשב מעולה ביותר הן עבור הלקוח הפרטי, והן עבור הלקוח העסקי – מוסדי מטבע הדברים. פתרון זה בעצם הופך ומשנה באופן משמעותי את מצלמות האבטחה. מעתה, אם תרצו לבצע התקנת מצלמות אבטחה IP, תוכלו בעצם לקבל מחשב קטן בתוך המצלמה עצמה. המשמעות של זה בפועל היא שבעצם לא צריך מכשירי הקלטה מיוחדים כלל וכלל, וזאת כי המצלמה כוללת מיקרופון פנימי בתוכה. כמו כן, כעת לא צריך מחשב מיוחד כדי לשדר את ההקלטה בזמן אמת. אתם יכולים לבצע מעקב דרך המחשב האישי שלכם, דרך הטלוויזיה בבית, דרך מכשיר הטלפון הסלולרי, או כל מכשיר אחר כל שהוא אשר יודע לתקשר בתשתית IP.

התקנת מצלמות אבטחה

מה עוד מייחד את המצלמה הזו על פני מצלמות אבטחה אחרות?
חשוב מאד לזכור ולהכיר את התכונות הנוספות של מצלמות ה - IP. במידה ואתם מבצעים התקנת מצלמות אבטחה מסוג IP, הרי שיש לזכור שאין להן יכולת הקלטה עצמאית, ויש לגבות את החומר על מחשב נוסף. כמו כן, איכות התמונה של מצלמות הIP היא גבוהה מאד, אך במקביל יש לעתים הפרעות שונות בתדר השידור. כמו כן עוד תכונה חשובה מאד של מצלמות ה - IP, הוא היכולת שלהן לשדר בכל פעם רק למכשיר אחד ממצלמה אחת.
לכן, חשוב לומר שהפתרון של התקנת מצלמות אבטחה מסוג IP, הוא יעיל בעיקר למי שמעוניינים במצלמה אחת. מדובר כיום על רוב הלקוחות הפרטיים ועל חלק מהלקוחות העסקיים, שלא זקוקים למערכת שלמה של מצלמות אבטחה - אלא לפתרון נקודתי, שיאפר להם גם לבצע מעקב מכל מקום שבו הם נמצאים.

ומה עם פתרונות אחרים?
כמובן שעדיין אפשר לבצע התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור, עם תשתית קווית ומוכרת. הפתרון של מצלמות במעגל סגור מעולה למי שזקוק לתיעוד ממספר מצלמות אבטחה, ורוצה לשמור על בטחון מלא באשר לאיכות של השידור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה