יום שבת, 2 בנובמבר 2013

שרשרת ענברים לתינוקות



האם שרשרת ענברים לתינוקות באמת מועילה.
התינוק שלכם מצמיח שניים חדשות וסובל מכאבים עזים ואי נוחות כללית? אתם מוצאים את עצמכם טרוטי עיניים לאחר עוד לילה ללא שינה, והרמת התינוק על הידיים במשך שעות בניסיון להרגיע אותו ולהרדים אותו, אך ללא הועיל? וודאי תשמחו לשמוע על פתרון מיוחד במינו בשם שרשרת ענברים.
שרשרת ענברים לתינוקות היא אביזר אשר מגיע אלינו מהמדינות הבלטיות והן משמשות את העמים הללו כבר דורות להקלה על כאבי צמיחה ובקיעת שיניים. שרשרת ענברים לתינוקות עשוייה מענברים שהם למעשה שרף מאובן בן מליוני שנים המצוי במעבה האדמה או בצורתו הגולמית גם בים הבלטי סמוך לליטא וללטביה. את הענברים שוזרים על שרשרת ברצף שמופרד על ידי קשרים המונעים את התפזרות האבנים בעת פתיחת השרשרת. לשרשרת סוגר עם הברגה המונע מהתינוק את פתיחתה.
התועלת של שרשרת ענברים לתינוקות
שרשרת ענברים לתינוקות ידועה בכמה וכמה סגולות מרפא מוכחות שבאות לידי ביטוי בהקלה על כאבים, ובמיוחד כאבי צמיחת שיניים אצל תינוקות, היא מסייעת להרגיע את התינוק ומעניקה לו תחושה נעימה ונינוחה בעת בקיעת השניים העלולה להיות כואבת ומדירת שינה. הענבר ידוע גם כמסייע לאקזמות קלות ולחיזוק המערכת החיסונית.
לענבר שאינו מעובד שמקורו בים הבלטי יש שטח פנים גדול יותר ויש לו שכבות רבות יותר של חומצה סוצינית המסייעת בספיגת חומצה גבוהה יותר ולכן השפעתה נחשבת יעילה יותר.
כיצד משתמשים בשרשרת ענברים לתינוקות?
שרשרת ענברים לתינוקות מגיע בגודל של 32 ס"מ והיא מיועדת לענידה סביב הצוואר. אין לתת לתינוק לאכול אותה והיא לא מיועדת למשחקים. מומלץ לענוד אותה לצוואר התינוק כל זמן שהוא ער, ובשעות השינה יש להסיר אותה. אך יש המלפפים אותה סביב רגלו של התינוק בשעה שהוא ישן. גם בעת הרחצה יש להסיר את השרשרת. כדי לשמור על יעילותה מומלץ לשטוף שרשרת ענברים לתינוקות אחת לכמה ימים עם מים פושרים וליבש אותה בעזרת מגבת והנחה לייבוש בשמש. הייבוש בשמש מחזיר לשרשרת את האנרגיות שלה ומכין אותה לקראת הענידה הבאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה