יום שבת, 10 בדצמבר 2011

קידום אתרים בחו"ל


מה כבר לא נאמר על קידום אתרים, מדובר ב"כלי הנשק" המתקדם ביותר כיום בתחום האינטרנט. עם כל הכבוד לתחום של קידום האתרים בארץ (ויש כבוד) קידום אתרים בחו"ל הוא עסק שונה לחלוטין.

מדובר על נתח שוק עצום, פי כמה וכמה מהשוק הישראלי. קידום אתרים בחו"ל מאפשר לכם להגיע למקומות שלא חלמתם להגיע אליהם, חשיפה חסרת תקדים בעוצמתה. היתרון הגדול בתחום של קידום אתרים בחו"ל הוא שבאמצעות השקעה כספית סבירה, ניתן להגיע לחשיפה מרבית.  כיום ניתן לנסח חוזה קידום אתרים עם תשלום לפי יעדים. כך תבטיחו שתשלמו רק במידה וחברת הקידום תעמוד ביעדים המאתגרים.

ניתן לומר בפה מלא, שקידום האתרים גרם למהפכה של ממש בתחום של שיווק גלובלי. כיום לא מספיק לבנות אתר מעוצב עם תוכן איכותי, פשוט משום שאף אחד לא ייכנס לראות אותו. כל חברה שיש ברשותה אתר מחזיקה לפחות מקדם אתרים אחד על מנת שיגרום לחשיפה מרבית עבור החברה. 

התחום של קידום  האתרים מגלגל לא מעט כסף ובצדק. מיטב המוחות מתקבצים על מנת לחשוב איך ניתן לקדם את האתר בצורה אפקטיבית יותר. התקדמות לתחום של קידום אתרים בחו"ל היא ללא ספק קפיצת מדרגה שיווקית עבור חברות ישראליות רבות.

בסופו של דבר ניתן להסתכל על קידום אתרים כעל שפה. כמו בכל שפה גם בקידום אתרים יש כללים וחוקים ברורים. החכמה היא לשכפל את ההצלחה בשוק המקומי לחו"ל. זה דורש השקעת משאבים רבים יותר (כותבי תוכן דוברי אנגלית שפת אם למשל) ועבודה יסודית לאורך זמן – אך זה משתלם.
להבדיל מהשוק המקומי המצומצם, קידום אתרים בחו"ל מאפשר גישה לשוק בעל פוטנציאל כספי בלתי מוגבל. קידום אתרים הוא הרי מקצוע של ממש (ולכן יש להתרחק משרלטנים). רבים עדיין לא מבינים את מגוון האפשרויות והפוטנציאל של קידום אתרים - ואם הם לא יתעוררו בזמן הם יופתעו לגלות שהם "איחרו את הרכבת".

מי מכם שמבין את מוגבלות השוק המקומי, יהיה חייב להבין בסופו של דבר כי קידום אתרים בחו"ל הוא האתגר האמיתי לטווח רחוק. מי שיסתכל אפילו רחוק יותר, יבין כי הפוטנציאל הגדול ביותר טמון בשוק הסיני הרחוק (אך זה כבר נושא למאמר אחר). לכן מומלץ להתעניין בתחום, לבדוק ביצועים של מקדמי אתרים בתחום, להשיג כותבי תכנים מחוננים ולמצוא אנשי שיווק מיומנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה