יום שישי, 30 בדצמבר 2011

קורס צילום למתחילים

 
קורס צילום למתחילים מיועד לכל חובבי הצילום. בעידן המצלמות הדיגיטאליות והמשוכללות, ולאור העובדה שבכל טלפון סלולארי קיימת מצלמה - כולם אוהבים לצלם! זה נראה פשוט, צריך רק ללחוץ על הכפתור, אך אין זה פשוט כפי שזה נראה. כדי להגיע לתמונות באיכות טובה יש להכיר את עולם הצילום ולהכיר טכניקות שונות של צילום. קורס צילום למתחילים יכניס אתכם לעולם הצילום, אחרי הקורס התמונות שלכם יהיו הרבה יותר איכותיות, ברורות ויפות.


 קורס צילום למתחילים - שלוש סיבות שישכנעו אתכם ללמוד צילום

קורס צילום למתחילים ילמד אתכם להכיר היטב את המצלמה שלכם. בקורס יסבירו לכם על כל כפתור ועל תפקידיו השונים. תלמדו על הפונקציות השונות העומדות לרשותכם במצלמה הביתית, מתי ואיך כדאי להשתמש בהן.

קורס צילום למתחילים


בעידן הדיגיטאלי המצלמות הן קטנות, פונקציונאליות ונוחות לנשיאה. בכל קורס צילום למתחילים תתבקשו לקחת אתכם את המצלמות למקומות רבים ולצלם ולצלם ולצלם... בין התמונות הרבות ודאי תצליחו לצלם גם תמונות איכותיות. משיעור לשיעור תרגישו כי רמת הצילום ואיכות התמונות עולות מיום ליום.

אחרי קורס צילום למתחילים לא תעשו יותר שימוש קבוע בפלאש. צלמים חובבים מרבים להשתמש בפלאש באופן קבוע, אך לא אתם.קורס צילום למתחילים ילמד אתכם להשתמש בכל האופציות הידניות העומדות לרשותכם במצלמה ולנצל כל מצב של אור להפקת תמונות איכותיות. 


 קורס צילום למתחילים - מה בין צילום מקרו לצילום תקריב

 צילום מקרו הוא צילום של עצמים קטנים, חלק מאובייקט גדול, שעדשת מצלמה סטנדרטית לא מאפשרת גישה אליהם. כדי לצלם צילום מקרו נדרשת טכניקה של שבירת המרחק בין עדשת המצלמה לבין האובייקט המצולם כדי שהתמונה תצא חדה וברורה.

צילום תקריב הוא צילום של אובייקט צילומי מקרוב. צלמים רבים, בניהם גם צלמים חובבים שולטים בטכניקה של צילומי תקריב.



צילום מקרו - הוא הצילום הנחשב לצילום האומנותי ביותר ודורש מיומנויות מיוחדות. בכל קורס צילום למתחילים תלמדו להכיר את הטכניקות הייחודיות לצילומי מקרו ולתרגל צילומים בשיטה זו. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה