יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

צילום הריון



צילום הריון הוא הנצחת המצב הקסום שהגוף שלנו, הנשים, מתברך בו. נוצר בתוכנו יצור חי ונושם הגדל ומתפתח מעובר קטנצ'יק לתינוק עגלגל ומקסים, טהור וזך. בתקופת ההיריון הגוף שלנו עובר המון שינויים חיצוניים ופנימיים ולא תמיד קל לנו להתמודד עם המראות החדשים של גופינו... 

אם נסתכל לרגע מהצד, נראה שהריון זה הדבר הנשי ביותר שיכול להיות. העגלגלות הזו הנושאת בתוכה בשורה, המביאה עימה חיים, זה הדבר הקסום ביותר שאפשר רק לדמיין. הצילום בהריון יכול לעזור לך לחזור להרגיש נשית, נחשקת ויפה כמו שחשת לפני ההיריון. צילום הריון יבליט את החיים שבך.



צילום הריון – תשעה חודשים של אושר

צילום הריון מתעד את תשעת החודשים המרגשים ביותר בהם את מגדלת בתוכך יצור מדהים. הצילום מתבצע על ידי צלמת מקצועית, היודעת לגלות טפח ולכסות טפחיים. גם אם את לא חטובה ויפה מספיק לטעמך הצלמת תדע להתמקד בזוויות הנכונות ולצלם את המקומות הנכונים ואחר כך ניתן לעבד בתוכנת פוטושופ את כל הנקודות הדורשות תיקון.

צילום הריון הוא הזדמנות מצוינת לקחת פסק זמן של מספר שעות ממרוץ החיים ולעשות משהו מפנק בשביל עצמך. ליצור לך מזכרת שתישאר אתך לכל החיים. הצילום בהריון נעשה באווירה נינוחה בסטודיו מפנק. זו חוויה מרגיעה ומעשירה  התורמת לחיבור בין הנשיות שלך לרגש שלך. בין ההיריון לנשמה. 

צילום הריון ניתן לעשות בשילוב עם בן הזוג ואפילו עם המשפחה והילדים (במידה וזהו לא הריון ראשון כמובן).

צילום הריון – כללי הזהב להצלחת הצילום

כלל ראשון והכי חשוב: לבוא טבעית ונינוחה. צילום הריון יכול לצאת גרוע ויכול לצאת מדהים! הכול תלוי בך. ככל שתהיי יותר טבעית וזורמת, כך התמונות יצאו מוצלחות יותר.

כמו כן, בצילום הריון מומלץ לבוא טבעי גם במראה. איפור טבעי ולא כבד מידי יכול לתרום להרגשת הקלילות לה אנו זקוקים בתמונה.

צילום הריון


זמן הצילום האידיאלי הוא בין שעתיים לשלוש שעות, בזמן זה ניצור לך אלבום מפנק העוסק כל כולו בנשיות המדהימה שלך המתפרצת ממך בתקופה קסומה זו, תקופת ההיריון.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה