יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

האח הגדול הרשמה



בין אם יש כאלו שיאהבו את הרעיון ובין אם לא האח הגדול היא אחת מתוכניות הריאליטי המצליחות ביותר שהיו כאן ומעבר לאחוזי רייטינג גבוהים היא משנה את השפה ומוסיפה מילות סלנג, היא מעדכנת את האופנה (לבוש, תספורות ועוד). זאת מפני שהדמויות שמשתתפות בתוכנית הן דמויות שקל לצופים להתחבר אליהם. משתתפי התוכנית הם אנשים אנונימיים כמוני וכמוך ולכן הצופים מתחברים אליהם כל כך בקלות ואוהבים לצפות בתוכנית.

אם אתה רואה את עצמך כאחד ממשתתפי האח הגדול כדאי מאוד שתרשם לתוכנית. האח הגדול הרשמה כבר החלה לעונה הבאה.



האח הגדול הרשמה – למה כדאי להירשם?

כפי שציינתי קודם לכן, משתתפי האח הגדול קובעים את האופנה של תקופת שידור התוכנית ומעבר לכך. כמעט כל משתתפי האח הגדול התפרסמו ונכנסו לעולם התהילה, הם עובדים בעבודות שונות בתחום הטלוויזיה והדוגמנות. הסיבה שנכנסו בקלות כזו לעולם הזוהר היא שהם כיכבו במסכי הטלוויזיה של צופים רבים כל כך שאהבו לראות אותם להתחבר אליהם ולקוות לניצחונם, כך שבסיום התוכנית הצופים שהתרגלו ואהבו את משתתפי האח הגדול דורשים לראות אותם גם בתוכניות שונות בטלוויזיה.

הפרסום היא לא הסיבה היחידה שבגללה כדאי להיכנס לאתר האח הגדול הרשמה ולהירשם לתוכנית, מגורים משותפים עם עוד מתמודדים למשך מאה ימים בהם כל שנייה מתועדת ומשודרת לצופים בבית היא חוויה מיוחדת. זוהי חוויה שכל משתתף ומשתתף בה לומד על עצמו הרבה מאוד, לומד על היכולות החברתיות שלו, על החוסן הנפשי שלו ועל יכולתו להצליח ולגרום לסובבים אותו ולקהל בבית לאהוב אותו עד שיזכה בתוכנית.

האח הגדול הרשמה – כיצד נרשמים לתוכנית?

האח הגדול הרשמה מתבצעת דרך האינטרנט, בתקופה זו מחפשים מלהקי התוכנית את המשתתפים הבאים לתוכנית. אם אתה מעוניין להירשם לעונה הבאה של האח הגדול ורואה את עצמך ומצליח ונהנה מהחוויה המיוחדת בווילת האח הגדול, כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר של האח הגדול הרשמה ולמלא את פרטיך האישיים. בנוסף לפרטים האישיים מתבקשים המועמדים הפוטנציאליים לענות על מספר שאלות, שאלות אלו נועדו כדי להכיר את המועמדים, לדעת מהיכן הם באים, מה הם עשו בחייהם, מה הם למדו, היכן הם טיילו, למה הם חושבים שהם מתאימים להשתתף בתוכנית האח הגדול ועוד. 

האח הגדול הרשמה


מלהקי התוכנית קוראים את התשובות לשאלות אלו ולפיכך מחליטים האם לזמן את המועמדים לאודישנים לאח הגדול. ענו בכנות על השאלות הנשאלות בטופס ההרשמה, כך תגדילו את סיכוייכם לקבל זימון לאודישנים לתוכנית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה