יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

תא צילום לחתונה


אטרקציות לחתונה הפכו היום לחלק בלתי נפרד מכל שמחה וחגיגה. האטרקציות רבות ומגוונות, החל מאטרקציות המתאימות לקבלת הפנים ועד לאטרקציות למעגל המצומצם של זוג המתחתנים.

ישנם זוגות שלא מוכנים לוותר על כניסה מרשימה, על פסנתר כנף לבן למשל, וישנם זוגות המעדיפות להשקיע באטרקציות לאורחים. בפני החוגגים עומד עולם שלם של אפשרויות ודרכים לשמח את האורחים: החל מאטרקציות מוסיקליות ועד לאטרקציות קולינאריות. מרבית הזוגות המתחתנים נוהגים לשלב בין כמה אטרקציות בכדי להעניק לערב אפיון יחידי ומרגש. אחת האטרקציות הזוכות למרבית תשומת הלב כיום הוא תא צילום לחתונה. 



מה זה תא צילום לחתונה ?

תא צילום לחתונה זהו בדיוק הדבר שעובר לכם בראש – תא המוצב כמעט בכל קניון ואתר בילוי המציע לכל אחד מאיתנו להצטלם בכל פוזה שרק נרצה ולקבל לידינו את התמונות תוך שניות ספורות. להבדיל מתא רגיל, בעל רקע אחיד ומשעמם – תא צילום לחתונה מציע מגוון עשר של אביזרים ורקעים לצילום. בין האביזרים הפופולאריים: כובעים, צעיפים, צמידים, מסכות וכו'. אפשר להצטלם לבד ואפשר בקבוצה של חברים, כאשר עם סיום הצילום כולם יקבלו תמונה - מזכרת מהאירוע. את התא ניתן להציב במרכז האולם או החלל ואפשר להציבו בפינה אליה יגיעו כל המעוניינים להצטלם.

מה מיוחד בתא צילום לחתונה ?

מה שמיוחד בתא צילום לחתונה זו החוויה הרומנטית שהוא מציע למוזמנים ולזוג המתחתן.
הרי חתונה הוא אירוע רומנטי וכדאי שכל האורחים ירגישו כך, ולא רק הזוג עצמו. לכו תדעו, אולי בזכות הצילום המרגש והקסום הזה תוכלו לקרב בין שני לבבות ולהעניק לעוד זוג בישראל אפשרות להתחתן כדת משה וישראל. 

תא צילום לחתונה


למעשה, תא צילום לחתונה מחליף את המגנטים הנדושים שכיום רואים בכל חתונה ומאפשר לקבל תמונה הרבה יותר מלהיבה וייחודית.

תא צילום לחתונה עם תוספות 

תא צילום לחתונה יכול להיות האטרקציה היחידה באירוע ויכול להיות גם אטרקציה נלוות לכניסה מרשימה, לקבלת פנים ולחופה. מה שכן, תמיד קיימת אופציה לשדרג את חוויה הצילום על ידי בחירת קונספט: שטיח האדום כמו בהוליווד (לפני התא נפרש שטיח אדום ודיילות מלוות לתוך התא כל המבקש להצטלם), ואן של להקת מתופפים (תא בצורת מכונית אליה ניתן לעלות, לשמוע מוסיקה ולהצטלם) וכדומה.

אפשר גם לשדרג את התא עם צילום וידאו (צלם או מצלמה עצמאית המשולבת בתא) בכדי לצלם ברכות ואיחולים של כל החוגגים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה