יום שבת, 2 ביוני 2018

גיוס אשראי

גיוס אשראי

כולם צריכים אשראי כדי להתחיל

כשאתם חושבים על גיוס אשראי ופתיחת עסק אתם בוודאי נרתעים מאוד מהסכומים הגדולים שאתם צריכים להתעסק עמם אך כדאי שתתרגלו ויפה שעה אחת קודם. בסופו של דבר כולנו רוצים להתעשר וחברה בע"מ היא אחת הדרכים להתחיל לעשות כסף אמיתי, וכל חברה גדולה בימינו התחילה מגיוס אשראי שלאו דווקא עבר בצורה חלקה. כולם צריכים תזרים מזומנים חיובי לפחות בהתחלה עד שהחברה מתבססת ואתם יכולים להיות בטוחים שגם אתם עושים את הצעד הנכון למרות שאף אחד לא רוצה להיות חייב ובטח לא לגוף גדול כמו בנק או חברת מימון אחרת. 




איך ניתן לגייס אשראי?

גיוס אשראי היא אינה משימה מורכבת מידי אך היא דורשת התמדה בעסק שאותו אתם רוצים לפתוח. למרות שאתם בטוחים שהעסק שלכם יכול להצליח המטרה שלכם היא להגיע מול אותם גופי מימון, שיבחנו אתכם בזכוכית מגדלת, ולשכנע אותם שהרעיון שלכם יהיה רווחי. בסופו של דבר גופי המימון רוצים להרוויח מהתשואות על ההלוואות שהם נותנים לכם ואתם רק צריכים לספק להם את התשובות שהם רוצים לשמוע. מי הלקוחות של העסק, מה יהיה מחזור שלכם בשנה הראשונה ובשנים שלאחר מכן וכולה.

גיוס אשראי בתחילת העסק ובהמשך

גיוס אשראי אמנם מתבצע בצורה בהולה ומלחיצה יותר בשלבים הראשונים אך גם בהמשך אתם לא תיפרדו מאותם גופי מימון. אפילו עסק שמכניס עשרות מיליוני שקלים צריך גיוס אשראי מהסיבה הפשוטה שכדי לייצר כסף נוסף צריך להשתמש בכסף שעוד לא קיים לרשות החברה. פעילויות עסקיות אך ורק מההון של החברה הוא דבר בעייתי שכמעט ולא קורה וגם בהמשך כדי לקבל הלוואות גדולות יותר התהליך יחזור על עצמו אם כי הניסיון ידבר בעד עצמו ויהיה לכם הרבה יותר פשוט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה