יום שבת, 2 ביוני 2018

הובלות גדולות

הובלות גדולות

כמה זמן לוקח לארוז דירה שלמה ומה ההבדל בין הובלות גדולות חובבניות למקצועיות? הנה כמה דברים 
שכדאי לדעת.




כיצד מתבצעות הובלות גדולות?

הובלות גדולות מתבצעת בכמה שלבים. ראשית, חברת ההובלות תגיע אל ביתכם ותבין מה יש להעביר. היא תבין את כמות הפריטים והיא תבין את סוג הפריטים ולאחר מכן תסביר לכם מתי יגיע צוות ההובלה ואריזה ומה זה ידרוש. האריזה עצמה מתבצעת על ידי צוות האריזה של החברה כאשר הם יגיעו לרוב כמה ימים לפני המעבר ויכניסו הכל אל הארגזים שיכניסו אתכם כבר לאווירה של מעבר דירה. האריזה מתבצעת בצורה זהירה ומקצועית.

מה ההבדל בין אריזה מקצועית לחובבנית?

הובלות גדולות חובבניות היא הובלה שאתם יכולים לעשות בעצמכם עם חברים או משפחה. היא כוללת אריזה לא מוצלחת כיוון שאין לכם באמת את הידע באריזה שנחוץ לאריזה בטוחה. חשוב לזכור שמדובר במעבר דירה שיכול להיות מסוכן אפילו במרחק קצר בין היעד לבין כתובת המוצא. בכל אחד משלבי ההובלה הפריטים שנמצאים בתוך הקרטונים יכולים להיחבל והדבר היחיד שיגן עליהם זו האריזה. אין תחליף לאריזה מקצועית ואחל כדאי לסכן את הפריטים שלכם בגלל עוד כמה מאות שקלים.

 כמה זמן לוקח לארוז דירה שלמה?

הזמן שייקח להובלות גדולות לסיים לארוז ולהוביל את הדירה תלוי מאוד בגודל הדירה, בכמות הפריטים ובסוג הפריטים. לרוב ייקח לפחות חצי יום לארוז את הדירה ולעתים האריזה תימשך לאורך כול היום עד לשעות הערב. לעולם לא אורזים את הדירה יום לפני המעבר וגם לא יומיים לפני ולכן מומלץ לוודא עם חברת האריזה מתי היא שולחת את צוות האריזה כמו שהובטח לכם. הובלות גדולות פשוטות יכולות לקחת גם כמה שעות ספורות ואריזת דירות ענק מסובכות יכולות להתבצע גם הן ביום אחד אך צוות האריזה יהיה גדול מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה