יום שלישי, 19 ביוני 2018

סיוע של עו"ד המכון הרפואי

עו"ד המכון הרפואי הינו בעל התמחות בטיפול בנושאים הקשורים לתחבורה ובריאות
עו"ד המכון הרפואי הינו שם כללי הניתן לעו"ד בעל התמחות בטיפול בבקשות הקשורות למכון הרפואי לבטיחות בדרכים (המרב"ד). בקשות אלו קשורות לסוגיות רפואיות אשר עלולות להגביל נהג מסוים מלנהוג על כלי רכב כלשהו, כאשר המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הינו הגוף בעל הסמכות הבלעדית בכל הנוגע למתן אישורים רפואיים לנהגים. 

באילו מקרים עו"ד המכון הרפואי יכול לסייע לכם?
·         הגשת בקשה לרישיון: רוב הנהגים פונים אל המרב"ד כאשר הם מעוניינים בקבלת אישור רפואי לנהיגה על כלי רכב יוצא דופן. במקרים אלו אין חובה להיעזר בעורך דין לאורך כל התהליך, אולם מומלץ להיוועץ באחד עם תחילתו בכדי לוודא הגשת הבקשה בצורה נכונה ולהגדיל את סיכויי הקבלה שלה.
·         וועדת התאמה לרכב: אנשים אשר זכאים לרכב מהביטוח הלאומי בשל מגבלה כזו או אחרת צריכים לעבור בדיקות התאמה במרב"ד. גם במקרה זה היעזרות בעו"ד המכון הרפואי יכולה להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל רכב המתאים יותר לצרכיכם.
·         הגשת ערעור על החלטות המרב"ד: זהו המקרה הנפוץ ביותר בו אנשים בוחרים לפנות אל עו"ד המכון הרפואי, וזאת משום שישנו חלון זמנים מאוד קטן להגשת בקשת ערר על החלטות המרב"ד וכן הפרוצדורה אינה פשוטה, ולכן מומלץ להיעזור בעו"ד המכון הרפואי אשר יבצע את התהליך בצורה נכונה ומהירה. 

ניתן לראות כי ישנם מקרים רבים בהם מומלץ להיעזר בעו"ד המכון הרפואי
בכדי להגדיל את הסיכויים שתקבלו מהמרב"ד את האישור הנחוץ לכם, מומלץ להיעזר בעו"ד המכון הרפואי- בעל מקצוע אשר מכיר את סוגי הבקשות ודרך ההגשה שלהן, ויוכל לסייע לכם בכל שלב בדרך עד קבלת התוצאות הרצויות לאחר בחינת הוועדה.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה