יום שישי, 1 ביוני 2018

טיפים לטיול לפיליפינים

טיפים לטיול בפיליפינים

לתכנן את המסלול היטב

תכנון טיול במדינה כל כך רחוקה וגדולה יכול להיות דבר שלא מוכר לישראלים רבים. אנחנו אוהבים לטוס ליוון ולאיטליה, חלקינו כובשים גם את בורגס וזנזיבר, אך טיול לפיליפינים הוא עניין אחר לחלוטין. טיול לארכיפלג כה גדול מחייב הכנות מראש ובדרך כלל הוא נמשך לפחות שבועיים בגלל המרחק, גודל המדינה ומספר המקומות העצום שמחייב ביקור. אחד טיפים לטיול בפיליפינים הוא לתכנן היטב את המסלול בגלל גודלה של המדינה, כך שמסלול הטיול יהיה חסכוני גם בכסף וגם בזמן. זמני הנסיעה יכולים להיות ארוכים מאוד וכוללים טיסות, נסיעות וגם מעבורות.




להכיר את הטלפונים החשובים למקרי חירום

מהטיפים לטיול בפיליפינים החשובים ביותר קשורים כל נושאי הביטחון. בסופו של דבר מדובר בארץ זרה ותמיד חשוב לדעת מה לעשות בכל מקרה חירום. מומלץ להכין רשימה של טלפונים שיכולים לשמש בזמן חירום כמו למשל הטלפון של המשטרה המקומית, צוותי חילוץ, הטלפון של ביטוח הנסיעות בארץ וגם שגרירות ישראל שיכולה לעזור במקרים רבים. טיול בפיליפינים כולל אטרקציות רבות שיכולות להיות מסוכנות והכרה של טלפוני חירום הכרחית ביותר. גם ביטוח נסיעות הוא שלב שאסור לפספס ויכול להיות מציל חיים, מה שהוכח כבר פעמים רבות במקרי אסונות כמו רעידות אדמה, אבידה של מטיילים ועוד.

לא לשכוח ציוד מתאים

טיפים לטיול לפיליפינים בנושאי ביגוד וציוד הוא שלא כמו טיול לאירופה שמחייב בגדים חמים וקרים ובגד ים, טיול לפיליפינים ארוך יותר וכולל מסלולי הליכה, ג'ונגלים, טיפוס הרים ועוד. כל אלו, בהתאם לאופי הטיול, דורשים הכנה קפדנית מראש של הציוד. במידה ואתם הולכים לבצע מסלולי טיול רבים, מומלץ לבדוק איזה ציוד נחוץ לכם כמו למשל שקי שינה או אוהלים. בחלק מהמקומות ניתן לצאת למסלול עם סוכנויות שמציעות עסקת חבילה כוללת ולכן אין צורך שתסחבו לשווא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה