יום שישי, 27 במאי 2016

ארונות הזזה מחירים שמתאימים לכם



רבים מאתנו מעוניינים בהתקנת ארונות הזזה בביתנו בשל יתרונותיהם הרבים
ארונות הזזה הינם ארונות המתאימים לכל סגנון עיצובי ואשר חוסכים לנו מקום רב מעצם פעולתם, לכן רבים מבקשים להתקין ארונות שכאלה בביתם. ארונות הזזה פועלים כך שפתיחתם מתבצעת על ידי הזזת אחת מדלתות הארון לצדו השני, ללא צורך בשימוש בצירים או בשמירת מקום לפני הארון לשם פתיחת הדלת.




אז מה קובע את מחירם של ארונות הזזה?
גורמים רבים משפיעים לנו על מחירם הסופי של ארונות הזזה, כאשר הגורמים המשמעותיים ביותר הינם מנגנון הארון, גודלו, החומר ממנו הוא עשוי ועיצובו.

מנגנון הארון הינו המנגנון עליו נמצאות דלתות הארון, כאשר המנגנונים הפשוטים ביותר הינם בעצם מסילות המוטבעות בארון, והמנגנונים המורכבים יותר יכולים להכיל גם מערכת הידראולית אשר מקלה על פתיחת וסגירת דלתות הארון. ככל שמנגנון הארון איכותי ומתקדם יותר, כך נשלם עבורו סכום גדול יותר. 

גודל הארון משפיע על מחירם של ארונות הזזה משתי סיבות עיקריות. הראשונה הינה שעבור ארון גדול נאלץ לרכוש כמות גדולה יותר של חומרי גלם, והשנייה הינה שיש לשלם יותר עבור בנייה והרכבה של ארון גדול, אשר הינה מורכבת יותר מזאת של ארון קטן. 

עיצובו של הארון והחומרים ממנו הוא עשוי משפיעים על מחירו כמו על מחיר כל פריט ריהוט אחר בבית, כאשר ככל שהארון אותו אנו קונים עשוי מחומרים איכותיים יותר ומעוצב בצורה מרשימה יותר, כך נאלץ לשלם עבורו סכום גדול יותר.

מחירם של ארונות הזזה מושפע מגורמים רבים, ולכן נע בטווח רחב
מלבד הגורמים שציינו עד כה, ישנם גורמים נוספים המשפיעים על מחירם הסופי של ארונות הזזה כגון אבזורם של הארונות, דרך בנייתם, רכישה מחברה מוכרת ועוד. לאור האמור, מחירם של ארונות הזזה נע בטווח רחב, ורוב הארונות יעלו לנו בין 2,000-20,000 שקלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה